شناسهٔ خبر: 43616456 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آماده‌باش حزب‌الله لبنان برای هرگونه ماجراجویی نظامی رژیم صهیونیستی

رسانه‌های لبنانی امروز، چهارشنبه گزارش دادند، حزب‌الله سطح آمادگی خود را بالا برده و در وضعیتی شبیه وضعیت آماده‌باش قرار گرفته است، این همزمان با مانورهای نظامی رژیم صهیونیستی است که فردا (پنج‌شنبه) خاتمه می‌یابند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سایت "لبنان ۲۴" به نقل از منابع آگاه گزارش داد، همزمان با رزمایش‌های عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی حزب‌الله لبنان سطح آماده باش خود را در تمامی خاک این کشور و مشخصا جنوب افزایش داده است و در وضعیتی مشابه آماده‌باش نظامی قرار گرفته است.

منابع افزودند، حزب‌الله نیروهای خود را فراخوانده تا آماده هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی باشند که ممکن است بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این مرحله حساس کنونی و جلب حمایت داخلی به آن متوسل شود.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح یکشنبه تمرینات نظامی در سطح گسترده را تحت عنوان "تیر کشنده" با شبیه سازی جنگ احتمالی در چند جبهه با حزب‌الله لبنان آغاز کرد، همچنین ارتش این رژیم تاسیسات "جنگل‌های الجلیل" شبیه سازی شده یک روستای لبنانی را در ۳۰۰ متری مرزهایش با هدف تقویت توانمندی و پاسخ‌گویی سریع به موارد فوق‌العاده و اضطراری احداث کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در جریان بازدید از شمال اراضی اشغالی علیه حزب‌الله لبنان اظهاراتی واهی مطرح کرد.

امروز نیز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رزمایش نیروهای ارتش این رژیم در مرزهای شمالی بازدید کرد و گفت: حتی در دوره کرونا توانمندی‌های نظامی خود را افزایش می‌دهیم. مولفه تکنولوژی و علم توانمندی نظامی را در قبال حزب‌الله لبنان یا هر دشمن دیگر افزایش می‌دهد، آنها باید این مساله را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما