شناسهٔ خبر: 43616404 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دیدار به وقتی دیگر؛

لئو مسی- کریس رونالدو؛ کنسل، مثل همان قرار شام! (عکس)

هواداران فوتبال امشب قرار نیست شاهد رویارویی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در تورین باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در بین این همه سال رقابت شدید بین رونالدو و مسی، عجیب اینجاست فرصت رویارویی میان آنها در لیگ قهرمانان به آن شکل فراهم نشده و معمولا یکی از این دو فوق ستاره زودتر از دیگری با این تورنمنت پرهوادار وداع کرده اند.

 

اولین بار در نیمه نهایی سال 2008 بود که مسی و رونالدو در قالب نبرد منچستریونایتد و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و در دیدار رفت و در نوکمپ ستاره پرتغالی یک پنالتی از دست داد. اما در نهایت شیاطین سرخ با تکیه بر گل فوق العاده پل اسکولز راهی دیدار فینال برابر چلسی شدند.

 

 

یک سال دیگر بارسا با پپ گواردیولا این بار در رم یونایتد را ملاقات می کرد و بلوگرانا با گل دقایق ابتدایی ساموئل اتوئو و پرواز بلند لیونل مسی در نیمه دوم موفق به غلبه بر حریف و فتح عنوان قهرمانی شدند.

 

 

اما در نیمه نهایی سال 2011 بود که رئال مادرید و بارسلونا مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و در دو مسابقه جنجالی، در نهایت بارسا در بازی رفت با دبل لیونل مسی در برنابئو پیروز شد و مسابقه برگشت نیز به تساوی 1-1 انجامید. پس رونالدو تا به حال در تقابل های رودررو در لیگ قهرمانان هنوز موفق به گلزنی برابر تیم مسی نشده است.

 

 

اما این انتظار 9 ساله دوباره ادامه خواهد داشت و رونالدو دیدار امشب یوونتوس مقابل بارسا را به علت ابتلا به ویروس کرونا از دست می دهد. تلاش ستاره پرتغالی برای رسیدن به این دیدار سرانجامی نداشت و در نهایت هواداران فوتبال برای تماشای تقابل مسی و رونالدو باید حداقل تا بازی برگشت در نوکمپ صبر کنند.

 

دو سال قبل و در مراسم توپ طلا رونالدو وعده داد شاید روزی با لیونل مسی شام بخورد، اما این اتفاق هنوز رخ نداده و حتی تقابل این دو فوق ستاره برای هواداران نیز تبدیل به آرزو شده است.

 

 

طرح از: سبحان ضرغامی

نظر شما