شناسهٔ خبر: 43616312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین خبر داد:

برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین

قزوین - رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین خبر داد.

صاحب‌خبر -


محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در قزوین اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی به تشکیل یک جبهه گسترده روی آورده و همه توان خود را در این مسیر به کار گرفته، برای حفظ انقلاب و پیشبرد آن به سمت آرمان‌ها، تشکیل یک جبهه قدرتمند از سوی تمامی نیروهای انقلابی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های نیروهای انقلابی در کشور، بسیار بالا و کم‌نظیر است، افزود: در صورت هم‌افزاشدن این ظرفیت‌ها و جهت‌دهی آنها به سوی موضوعات اصلی و مورد نیاز انقلاب، به طور قطع حرکت انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف شتاب خواهد گرفت و موانع بر سر راه یکی پس از دیگری کنار زده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تأکید کرد: رسانه‌های انقلابی در کشور از جمله ظرفیت‌های این جبهه به حساب می‌آیند و باید بیش از پیش، اهمیت و نقش تأثیرگذار و تعیین‌کننده آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه چشمان بیدار جامعه هستند و بی شک برای پیشرفت یک جامعه و همچنین آگاه سازی مردم از توطئه‌های دشمنان و آسیب‌های اجتماعی و مسائل اقتصادی، قلم اصحاب رسانه می‌تواند گره‌گشا باشد.

کشاورز تأکید کرد: ما در سازمان بسیج رسانه استان قزوین در تلاش هستیم تا با برگزاری جشنواره ابوذر، در مسیر گفتمان سازی آرمانهای انقلاب و منویات رهبری معظم آن و مطالبه گری از مسئولین در راستای خدمت صادقانه به ولی نعمتان اصلی انقلاب گام برداریم.

وی بیان کرد: توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی، تولید محتوای مورد انتظار جشنواره توسط رسانه‌ها، تحول در محتوای رسانه‌ها با محوریت جشنواره و ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه مند از جمله اهداف این جشنواره رسانه‌ای است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: این جشنواره در ۱۲ محور جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دست آورردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید آفرینی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، عدالت خواهی و مطالبه گری، نقش مشارکت‌های عمومی در ارتقا امنیت اجتماعی و فرهنگ شهرنشینی و حقوق شهروندی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی آذر ۹۸ تا ۱۵ آذر ۹۹ در یکی از رسانه‌های کشوری و استانی منتشر کرده‌اند تا تاریخ ۱۵ آذر ۹۹ از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خ. شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خ. ابوذر جنوبی، پ ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال نمایند.

کشاورز در پایان یادآور شد: هر خبرنگار می‌تواند ۶ اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

نظر شما