شناسهٔ خبر: 43616249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اقدامات سپاه در کمک به اقشار نیازمند کردستان قابل تقدیر است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: سپاه بیت‌المقدس در راستای اجرای منویات رهبری با برگزاری 5 مرحله کمک مومنانه سطح گسترده‌ای از نیازمندان جامعه در این استان را پوشش داده که قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی‌زاده عصر امروز در پنجمین مرحله اجرای طرح کمک مومنانه در سالن آزادی سنندج، اظهار کرد: کمک به همنوعان همواره از توصیه‌ها و تاکیدات دین اسلام و پیامبر مکرم اسلام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا در جهان بشریت به ویژه اقشار نیازمندان جامعه در شرایط سختی به سر می‌برند که باید با کمک و حمایت از آنها زمینه را برای عبور از این وضعیت فراهم سازیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: مردم باید آنچه در سیره پیامبر است را در مسیر کمک به همدیگر به صورت عملی نشان دهند که البته در این مدت اتفاقات بسیار خوبی در این ایام شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران در سراسر کشور به ویژه مردم نوعدوست و فهیم استان کردستان همواره خیرخواه همدیگر بوده و در کمک به همنوعان ید طولا و سابقه درخشانی دارند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: اقدامات تمام حوزه‌ها و دستگاه‌ها و مردم در راستای کمک به نیازمندان قابل تقدیر است.

نصراللهی‌زاده همچنین اقدامات سپاه کردستان در زمینه اجرای طرح کمک مومنانه را بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: این پنجمین مرحله‌ای است که سپاه بیت‌المقدس در سطح بسیار گسترده‌ای اقدام به تهیه و توزیع کمک‌ها مردمی در بین نیازمندان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح کمک مومنانه توسط سپاه مصداق کامل تحقق منویات مقام معظم رهبری است و تاثیر بسزایی در رفع مشکلات مردم در این شرایط کرونایی داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان تصریح کرد: امیدواریم این بسته های حمایتی در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد و گره ای از مشکلات آنها باز کند.

وی با بیان اینکه کم نیستند افراد و خانواده‌های نیازمندی که به خاطر شیوع کرونا شغل خود را از دست داده و از سوی هیچ دستگاه و خیری مورد حمایت قرار نگرفته‌اند، گفت: این انتظار از افراد متمکن و خیرخواه جامعه وجود دارد در این راستا ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما