شناسهٔ خبر: 43615925 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توزیع روغن و کالاهای پرمصرف در فروشگاه‌های شهروند بدون هیچ محدویت

مدیرعامل فروشگاه شهروند با اشاره به توزیع توزیع روغن با قیمت مصوب در سطح فروشگاه‌های شهروند گفت: با توجه برنامه‌ریزی انجام شده، محدویتی برای عرضه روغن و کالاهای پرمصرف همچون برنج، پروتئین‌ها وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

علی‌محمد وحید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه محدودیتی برای عرضه کالاهای پرمصرف و پروتئینی در سطح فروشگاهای شهروند در پایتخت وجود ندارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمام فروشگاه‌های شهروند و انبارهای آن مملو از کالاهای پرمصرف بوده اما برای اینکه دست واسطه‌گران را کوتاه کنیم، تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره  به اینکه هیچ مشکلی برای عرضه کالاهای پرمصرف همچون برنج،  پروتئین‌ها و روغن وجود ندارد، تصریح کرد: روز گذشته وزارت بازرگانی میزان قابل توجه‌ای روغن را در اختیار فروشگاه قرار داده و ما نیز نسبت به توزیع آن اقدام کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهروند خاطرنشان کرد: با مدیریتی که هم‌اکنون در سطح وزارتخانه مربوطه وجود دارد، مشکلی در عرضه محصولات و خرید برای شهروندان وجود ندارد.

کریمی با تأکید بر اینکه تا این لحظه هیچ مشکلی در حوزه عرضه پروتئین و اقلام پرمصرفی در فروشگاه های شهروند وجود ندارد، گفت: شاید در اویل هفته محدودیت‌هایی در عرضه روغن وجود داشت که این مشکل روز گذشته رفع شده است و این کالا با نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما