شناسهٔ خبر: 43615798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای استان قم در دستور کار قرار گرفت

گروه استان ها_ مدیرکل بنیاد مسکن استان قم گفت: در راستای کمک به اقشار کم درآمد و محروم روستائی و شهرهای کوچک زیر ۲۵۰۰۰ نفر، ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در روستاهای استان قم در دستور کار قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، داریوش بلدی در جلسه هماهنگی احداث مسکن محرومین اظهار داشت: تفاهمنامه‌ای سه جانبه مابین سازمان برنامه و بودجه کشور، استانداری قم و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت ساخت  1000 واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان منعقد شد.

وی با اشاره به سهمیه تخصیصی در خصوص جذب افراد نیازمند بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، خانه‌دار کردن اقشار محروم است که مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، خانواده ایتام و افراد بی‌سرپرست در اولویت هستند.

بلدی خاطر نشان کرد: براساس این تفاهمنامه، مبلغ 300 میلیون ریال کمک بلاعوض توسط سازمان برنامه و بودجه و مبلغ 500 میلیون ریال تسهیلات مسکن روستایی با نرخ 5 درصد و بازپرداخت 12 ساله از طریق بنیادمسکن به متقاضیان این طرح تعلق می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم عنوان کرد: سرپرستان دفاتر نمایندگی در بخش ها تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانیم سهمیه درخواستی برای استان را افزایش و افراد بیشتری را خانه دار کنیم.

انتهای پیام/457/ ع

نظر شما