شناسهٔ خبر: 43614196 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معرفی اعضای هیئت انتخاب عکس جشنواره امید

تهران- ایرنا- دبیر نهمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید)، اعضای هیئت انتخاب عکس این دوره از جشنواره را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

حسین یزدانشناس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، گفت: اعضای هیئت‌ انتخاب عکس جشنواره از دانش‌آموختگان رشته عکاسی دانشگاه‌های کشور انتخاب شده‌اند که تجارب ارزنده‌ای در حوزه عکاسی حرفه‌ای و تدریس در دانشگاه‌ها دارند.

سارا ساسانی، دانش‌آموخته  کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی و پژوهش هنر است و سابقه تدریس در دانشگاه‌های هنری در زمینه عکاسی و جامعه شناسی هنر دارد. وی در ٤ نمایشگاه انفرادی و بیش از پنجاه نمایشگاه گروهی عکس و اینستالیشن (در ایران، امریکا، اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک و گرجستان) شرکت و کتاب‌های «یزد من» و «زمستان» را منتشر کرده است.

غزال عربی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر، عکاس و مدرس عکاسی است.

هوفر حقیقی، دانش‌آموختهٔ کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر است و در حال حاضر به عنوان عکاس، کیوریتور، مدرس، پژوهشگر و نویسنده در حوزهٔ عکاسی فعالیت می‌کند. حقیقی سه نمایشگاه انفرادی عکس در تهران برگزار کرده و در بیش از بیست نمایشگاه‌ گروهی و جشنوارهٔ هنری در ایران، انگلستان، اسکاتلند، کانادا و قرقیزستان حضور داشته است.

نهمین جشنوارهٔ فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور (امید)، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه خلیج فارس از ۵ تا ۸ آبان ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

نظر شما