شناسهٔ خبر: 43614157 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آیت‌الله عیسی قاسم: سکوت در برابر کمترین اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) جایز نیست

سپیده حسینی

آیت‌الله عیسی قاسم تاکید کرد، تحریم همه جانبه و موثر کالاهای وارداتی از فرانسه نه به معنای خصومت با فرانسه و مردم آن بلکه تنها پاسخی به امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری متجاوز این کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، مرجع دینی برجسته مردم بحرین با انتشار مقاله‌ای در سایت بحرینی "المقاوم" اظهار کرد: ماکرون در اظهارات خود با اهانت به بزرگترین شخصیت الهی روی زمین یعنی رسول الله (ص) و تهدیدهایش، انسانیت خود، منافع کشورش و نیز مسؤولیتش در حفاظت از صلح جهانی را فراموش کرد.

آیت‌الله عیسی قاسم در ادامه پافشاری ماکرون و تاکید او بر این مساله را که فرانسه هرگز از انتشار کاریکاتورها دست برنخواهد داشت، محکوم کرد و گفت: آنچه ساموئل (پتی) معلم انجام داد همان آزادی بود که افتخاری برای او بابت آموزش آن بود، این آزادی درب را کاملا برای ناسزا، افترا، تمسخر، افشاگری از شرایط مردم، قتل به ناحق و کنار زدن تمامی حرمت‌ها می‌گشاید.

این مرجع دینی مردم بحرین از ملت‌های اسلامی خواست موضعگیری جدی و صادقانه‌ای را در مخالفت عملی با اهانت رئیس جمهور فرانسه به بزرگترین پیامبر و فرستاده خدا که به منزله اهانت به تمامی پیامبران و فرستادگان او است، در پیش بگیرند.

آیت‌الله عیسی قاسم تاکید کرد: امت اسلامی ملت‌های جهان را به حفظ امنیت و صلح جهانی و برادری انسانی تشویق می‌کند اما هیچ چیزی برای آن عزیزتر از اسلام و قرآن و پیامبر و مقدسات آن نیست و سکوت در برابر کمترین اهانت به جایگاه مقدس پیامبر (ص) جایز نیست و در برابر این قداست هیچ چیزی مقدم بر دفاع از اسلام و پیامبر بزرگ آن نیست.

انتهای پیام

نظر شما