شناسهٔ خبر: 43614078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیش راه‌اندازی پروژه ۳۰۰۰ متری اورژانس سوختگی و پرتویی در اراک

دستیار ویژه ریاست سازمان انرژی اتمی از پیش راه‌اندازی پروژه ۳۰۰۰ متری اورژانس سوختگی و پرتویی در بهمن‌ماه در اراک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دانشگاه علوم پزشکی علی اصغر زارعان اظهار کرد: پیرو بازدید از پروژه در حال احداث اورژانس پرتویی و سوختگی شهر اراک با همت و مدیریت استاندار مرکزی، ریاست و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک به لطف خداوند این پروژه در بهمن‌ماه قابل بهره‌برداری است.

وی در ادامه افزود: همکاران در دو شیفت در حال تلاش شبانه‌روزی‌اند که بحث ابنیه پروژه زودتر به اتمام برسد و قسمت تجهیزات این مرکز نیز با توان دانشگاه علوم پزشکی اراک در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

دستیار ویژه ریاست سازمان انرژی اتمی با توجه به شرایط بسیار سخت و بحران کرونا، بیان کرد: تلاش و کوشش همه دست‌اندرکاران در این پروژه قابل تقدیر و سپاس است چراکه با توجه به این دوران بسیار سخت، دست همت خود را در ارائه سایر خدمات درمانی دریغ نکردند و امیدواریم با تدبیری که در بنیه مدیریتی استان مرکزی وجود دارد، در زمان مقرر و با استانداردهای خاص و ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن ارائه خدمت به مردم استان مرکزی، برای استان‌های هم‌جوار نیز قابل استفاده باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: نیاز به حق مردم استان مرکزی برای تخت‌های سوختگی در شهر اراک کاملاً محسوس بود و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه این نیاز برطرف شود.

سعید رضا سلطانی از پیگیری‌های دستیار ویژه ریاست سازمان انرژی اتمی، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: پروژه ۳۰۰۰ متری اورژانس سوختگی و پرتویی شهر اراک به همت سازمان انرژی اتمی و کمک مالی سازمان به عنوان کارفرما و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بهره‌بردار، در حال انجام و پیگیری است و به لطف خداوند تا بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: گرچه بحران کروناویروس موجب اختلال در عملکرد تمامی حوزه‌ها شده است، اما دانشگاه علوم پزشکی تمام توان خود را جهت ارائه خدمات مطلوب و بهتر درمانی به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما