شناسهٔ خبر: 43612407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

ضرورت تعامل دو دستگاه ورزش و جوانان با آموزش و پرورش، در شکوفایی وپرورش استعدادهای دانش‌آموزان

صبح امروز واقعی مدیرکل آموزش و پرورش با عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی،صبح امروز محمد علی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه معاونین، با عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

حسن عزیزی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور بزرگواران گفت: «یکی از ساحت های ذکر شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، ساحت تربیت بدنی است که جزو مهمترین و حساس ترین ساحت ها به شمار می رود چرا که هم در خصوص مسائل تربیتی وهم ورزشی مثمر ثمر می‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ضرورت هم پوشانی، مودت ودوستی در بین دو دستگاه قطعا در شکوفایی وپرورش استعدادهای دانش‌آموزان مفید و باعث شکوفا شدن استعدادهای ورزشی خواهد شد.

عزیزی ضمن اعلام آمادگی تعامل هرچه بیشتر با آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: وجود نیروی انسانی کیفی، امکانات خوب وجامعه هدف کاملا برنامه‌ریزی شده از پتانسیل ها ومحاسن دستگاه تعلیم وتربیت است که با پیوند بیشتر بین دو دستگاه فرصت تاریخی برای شناسایی، رشد وشکوفایی استعدادهای دانش آموزان ونوجوانان استان پیش خواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پایان نیز ابراز امیدواری کرد: با همکاری دو اداره کل ، حرکت های خوبی در راستای گسترش فرهنگ ورزش وتربیت بدنی وعملیاتی کردن امکانات دو دستگاه برای جامعه هدف هردو نهاد برداشته شود.

نظر شما