شناسهٔ خبر: 43611927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نیرو‌های مسلح در تولید تجهیزات مورد نیاز، گام‌های بلندی برداشته‌اند

امیر سرتیپ حیدری گفت: در سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌ها، نیرو‌های مسلح کشور توانسته‌اند در تولید تجهیزات مورد نیاز، گام‌های بلندی بردارند و تلاش کرده‌ایم در حوزه تجهیزات به خودکفایی برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش،  امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم رونمایی از تجهیزات و ادوات خودرویی بازتولید شده این نیرو گفت: ارتقای تحرک در نیرو‌های مسلح، ارتش و نیروی زمینی، همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است .


وی افزود: با استفاده از فرصت‌های پدید آمده در نتیجه تهدید‌های ظالمانه استکبار جهانی، همواره تلاش کردیم آنچه را که نیاز داریم در داخل و با تلاش مهندسان توانمند تولید کنیم .


فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: کارکنان ولایت مدار نیروی زمینی ارتش در اقدامی جهادی توانسته اند، هم به ارتقای تحرک کمک کنند و هم استمرار عملیاتی را در سطح یگان‌های این نیرو فراهم آورند و اینگونه "نهضت روی پای خود ایستادن" را بار دیگر به نمایش دهند .


وی در ادامه بیان کرد: در سال‌های اخیر با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نیرو‌های مسلح توانسته اند در تولید تجهیزات مورد نیاز و متناسب با تهدیدات، گام‌های بزرگی بردارند. در این سال‌ها تلاش کرده‌ایم در حوزه تجهیزات به خودکفایی برسیم. خوشبختانه تجهیزاتی را که نیاز داریم در داخل تولید می‌کنیم.

پایان پیام/50

نظر شما