شناسهٔ خبر: 43609906 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سوره هنر | لینک خبر

برنامه‌های اختتامیه هفدهمین «مهرواره شعر و داستان جوان سوره» اعلام شد

آیین پایانی اختتامیه هفدهمین«مهرواره شعر و داستان جوان سوره» دوازدهم آبان‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، دبیرخانه هفدهمین«مهرواره شعر و داستان جوان سوره» با اعلام برنامه‌های اختتامیه این رویداد، ویژه‌برنامه‌های جانبی آن را نیز معرفی کرد. کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان این مهرواره  در روز شنبه دهم آبان‌ماه، «شب شعر» روز یکشنبه یازدهم آبان‌ماه و مراسم اختتامیه، دوازدهم آبان‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

هفدهمین«مهرواره شعر و داستان جوان سوره» در حالی به ایستگاه آخر رسید که به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا، امکان برگزاری اختتامیه جشنواره به صورت حضوری وجود ندارد و این مراسم به همراه «کارگاه‌های آموزشی» و« شب شعر» به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی و نقد شعر و داستان که با حضور اساتید، شعرا و نویسندگان مطرح کشور ضبط و تدوین شده است، روز شنبه دهم آبان ماه از طریق درگاه www.aparat.com/soorehonar/live پخش ‌می‌شود که کارگاه شعر در ساعت 14 و کارگاه داستان در ساعت 16 است.

همچنین شب شعر مهرواره که هر ساله با شعرخوانی شعرای برگزیده برگزار می‌شد، امسال به صورت ضبط شده، در ساعت 15 روز یکشنبه یازدهم آبان‌ماه از همین درگاه اینترنتی پخش می‌شود.

مراسم اختتامیه هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره هم  که به معرفی برگزیدگان اختصاص دارد، در ساعت 15  روز دوشنبه دوازدهم آبان‌ماه به صورت زنده از طریق www.aparat.com/soorehonar/live پخش خواهد شد.

هفدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره در این دوره از برپایی خود 686 اثر از 201 نویسنده و شاعر جوان کشورمان دریافت و مورد ارزیابی و داوری قرار داد که در بخش ترانه 49، داستان کوتاه 128 ، داستانک 60، شعر کلاسیک 322 و شعر نو 127 اثر به دبیرخانه مهرواره ارسال شده بود.

آثار رسیده در بخش‌های «شعر کلاسیک»، « ترانه و شعر نو» و «داستان کوتاه و داستانک» توسط 9 داور، مورد داوری قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما