شناسهٔ خبر: 43608909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

عبدالرضا اقبال رئیس هیات کشتی استان اردبیل؛

18 سالن ورزشی در سرتاسر استان اردبیل به تمرینات کشتی اختصاص یافته است

عبدالرضا اقبال رئیس هیات کشتی استان اردبیل دردیدار با استانداراردبیل گفت: 18 سالن ورزشی در سرتاسر استان به تمرینات کشتی اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، عبدالرضا اقبال رئیس هیات کشتی استان با بهنامجواستاندار اردبیل در خصوص اقامات انجام شده هبات کشتی استان اردبیل دیدار و گفتگوکرد.
رئیس هیات کشتی استان اردبیل در این دیدار با اشاره به گذشت ۲ ماه از مسئولیت خدمتگذاری به کشتی استان گفت: در طی این مدت بازدیدهای متعددی به جهت ارزیابی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شهرستانها انجام داده ایم که ماحصل آن به صورت مکتوب جهت بررسی و مساعدت مسئولان ورزش استان تقدیم استاندار می شود.
عبدالرضا اقبال با عنوان اینکه 18 سالن ورزشی در سرتاسر استان به تمرینات کشتی اختصاص یافته است افزود: بر طبق آخرین ارزیابی فدراسیون کشتی کشور، استان اردبیل در رتبه ۱۸ قرار دارد و لازم است با حمایت های مسئولان این رتبه در سالهای آتی تک رقمی شود.
استاندار اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به شروع برنامه های استعداد یابی در هیات کشتی استان گفت: با یک برنامه زمانبندی شده و جهت رسیدن به موفقیت های بعدی، برنامه های استعداد یابی را در بین علاقمندان به کشتی شروع کنید.
اکبر بهنام جو هیات فعلی را متشکل از نفراتی با انگیزه و کاربلد عنوان کرد و افزود: عملکرد دو ماه اخیر هیات کشتی استان نشان می دهد که با برنامه و انگیزه وارد عرصه شده اید و قطعا با کمک ها و حمایت های لازم پتانسیل صعود به رتبه های بالاتر را دارید.
وی با اشاره به حمایت استانداری از مدال آوران جهانی این رشته گفت: کشتی گیرانی که در میادین آسیایی و جهانی موفق به کسب رتبه شوند باید حمایت شوند تا در بین علاقمندان به کشتی انگیزه مضاعفی ایجاد شود.
گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد جلسه بعدی با موضوع نحوه اجرای برنامه استعداد یابی و فعالیت سالن های کشتی در اولین فرصت و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، تشکیل شده و تصمیمات لازم اتخاذ گردد

نظر شما