شناسهٔ خبر: 43603445 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شاید داورزنی خسته شده باشد؛

افشاردوست: لیگ والیبال باید زودتر شروع شود/ از دست دادن کرسی ریاست در آسیا به ضرر ورزش ایران است

دبیر اسبق فدراسیون والیبال گفت: از دست دادن کرسی‌‌های مهم بین‌المللی برای ورزش ایران اتفاق ناخوشایندی است.

صاحب‌خبر -

محمود افشاردوست دبیر کل اسبق فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد از دست دادن کرسی ریاست منطقه آسیای مرکزی برای ایران اظهار داشت: محمد رضا داورزنی سالها به عنوان رییس منطقه آسیای مرکزی خدمات مهمی را برای والیبال ایران و آسیا رقم زده بود. داورزنی یکی از مدیران باتجربه ورزش ایران و آسیاست و من هنوز با ایشان در مورد چرایی از دست دادن این کرسی با او صحبت نکرده‌ام؛ اماد چیزی که مشخص است با رخ دادن چنین اتفاقاتی در درجه اول ورزش کشور و به خصوص والیبال ایران متضرر می‌شود. اینکه داورزنی پس از سالها حضور در بدنه مدیریتی ورزش و والیبال ایران توانسته بود تا سمت نایب رییسی کنفدراسیون والیبال آسیا پیش برود، چیزی نبود که در چنین روزهایی اینگونه از دست برود.

افشاردوست ادامه داد: من تاکید می‌کنم هنوز با ایشان در این خصوص صحبتی نکردم اما نظر شخصیم این است که خستگی و دلمشغولی‌های رییس فدراسیون والیبال ایران در سالها باعث شد تا ایشان نتوانند کرسی‌های ریاست خود در آسیا را حفظ کنند و نفر جدیدی از مالدیو سمت ریاست منطقه آسیایی مرکزی را برعهده بگیرد. البته قطعا پیش از برگزاری جلسات رای‌گیری اعضای هیات رییسه رایزنی‌های مختلفی را با هم انجام داده‌اند که در نهایت محمد لطیف توانسته به این سمت برسد.

محمود افشاردوست در مورد انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی نیز توضیح داد: همان‌طور که گفته شد هفته آینده سرمربی جدید تیم ملی والیبال معرفی خواهد شد. آقای داورزنی همچنان مشغول مذاکرات با گزینه مورد نظر و نهایی خود هستند و بزودی نتیجه مذاکرات را به کمیته فنی اعلام می‌کنند تا در نهایت هیات رییسه با بررسی تمام جوانب اقدام به معرفی سرمربی جدید تیم ملی کنند.

والیبالیست اسبق تیم ملی در مورد وقفه پیش آمده در لیگ برتر والیبال به دلیل شیوع ویروس کرونا بین نفرات چند تیم تاکید کرد: به نظرم باید یکی دو هفته دیگر لیگ را مجددا شروع کنیم. درست است که کرونا همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده و حتی روز به روز شرایط سخت‌تر می‌شود اما با توجه به برنامه فشرده لیگ و ناتمام ماندن مسابقات دور رفت، باید با رعایت همه جانبه پروتکل‌ها شروع لیگ را دوباره استارت بزنیم. امیدوارم در این مدتی که لیگ تعطیل بوده، نفر جدیدی کرونا نگرفته باشد و آنهایی که با این بیماری درگیر بودند نیز سلامت کاملشان را بدست آورده باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما