شناسهٔ خبر: 43602679 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

صبحانه ورزشی 1399/8/7؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ از محرومیت آذری تا استعفای بارتومئو

رضا حسین زاده

هواداران بارسلونا بالاخره به هدف خود رسیدند.

صاحب‌خبر -

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/8/7؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

اشتباهات سریالی مدیران استقلال؛ این بار محمد نادری!

عقد قرارداد با محمد نادری بدون دریافت رضاینامه از باشگاه کورتریک ممکن است استقلال را دچار دردسر بزرگی کند.

به گزارش طرفداری، بعد از تمدید قرارداد بی اعتبار استقلال با بازیکنان فصل گذشته خود که در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند رخ داد، حالا مدیرانی که خودشان منتقد او بودند اشتباه عجیبی انجام داده اند که می تواند باشگاه استقلال را با دردسری بزرگ روبرو کند، دردرسری به مراتب بزرگتر از آنچه در گذشته رخ داد.

ماجرا به عقد قرارداد استقلال با محمد نادری برمی گردد. روز جمعه هفته گذشته بود که سه عضو هیات مدیره استقلال با چهره ای پیروزمندانه ایستادند و کنار این بازیکن با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفتند. غافل از این که نادری با باشگاه کورتریک قرارداد دارد و هرگونه قرارداد با این بازیکن قبل از دریافت رضایتنامه غیر قانونی است.

از همه بدتر این که رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر عقد قرارداد با نادری را رسانه ای کرد تا حالا دست باشگاه کورتریک برای شکایت از این باشگاه کاملا باز باشد و آبی ها در خطر پرداخت غرامتی سنگین قرار بگیرند.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است که اسماعیل خلیل زاده به مدیران باشگاه قول داده بود رضایتنامه نادری را دریافت می کند اما هرچه که هست انتشار عکس قرارداد با یک بازیکن در شرایطی که آن بازیکن با باشگاه دیگری قرارداد دارد، اشتباه جبران ناپذیری است که قطعا با مقصران آن باید برخورد جدی شود.

مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده رضایتنامه نادری را دریافت کنند ولی خروجی ماجرا هرچه که باشد رفتار آماتور آن ها غیر قابل چشم پوشی است.   

کانال رسمی باشگاه استقلال روزی که عکس نادری با پیراهن آبی را منتشر کرد، مدعی شد استقلال مجوز این توافق را از باشگاه بلژیکی دریافت کرده اما حالا با مصاحبه بیات، مشخص شده هیچ مجوز و توافقی در کار نبوده است.

سعید آذری به طور موقت از فعالیت فوتبالی محروم شد

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با دستور موقت از فعالیت فوتبالی محروم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق از آنجا که حسب محتویات پرونده، تخلفات سعید آذری نقض قوانین و مقررات است بنابراین مستندا به مواد 23 و 65 آیین نامه کمیته اخلاق دستور موقت مبنی بر منع فعالیت وی در حوزه فوتبال صادر می‌گردد.

جوزپ ماریا بارتومئو و کل هیئت مدیره بارسلونا استعفا دادند / رسمی

جوزپ ماریا بارتومئو که دیروز اعلام کرد به استعفا فکر هم نمی کند، امروز پس از جلسه هیئت مدیره بارسلونا استعفای خود را اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، جوزپ ماریا بارتومئو با حضور یافتن در مقابل دوربین شبکه + Barca TV رسماً استعفای خود از سمت ریاست باشگاه بارسلونا را اعلام کرد و پس از 6 سال دیگر در بارسلونا نخواهد بود. علاوه بر بارتومئو، کل هیئت مدیره بارسلونا نیز استعفا دادند. حال به گفته آلفردو مارتینز، طبق قوانین باید ظرف حداقل 40 روز و حداکثر 90 روز آینده انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا انجام شود و رئیس جدید باشگاه بارسلونا مشخص گردد. در طول این مدت، کمیسیون مدیریتی فردی را به عنوان رئیس موقت باشگاه بارسلونا انتخاب خواهد شد.

  • پیش بازی باشاک شهیر - پاری سن ژرمن؛ پاریسی ها در استانبول به دنبال راه نجات
  • پیش بازی کراسنودار - چلسی؛ سفر دور و دراز شاگردان لمپارد برای کسب اولین پیروزی در اروپا
  • پیش بازی منچستریونایتد - لایپزیش؛ طنین انداز شدن سرود لیگ قهرمانان در اولدترافورد
  • پیش بازی یوونتوس - بارسلونا؛ جدال رونالدو و مسی، شاید وقتی دیگر مونشن گلادباخ 2-2 رئال مادرید؛ داستان تکراری گلادباخ در اروپا و فاجعه ای که رقم نخورد
  • لیورپول 2-0 میتیولن؛ بردی آسان که تحت تاثیر مصدومیت فابینیو قرار گرفت
  • آتالانتا 2-2 آژاکس؛ فرار از شکست خانگی با بریس زاپاتا
  • پورتو 2-0 المپیاکوس؛ کسب یک برد خانگی در غیاب مهدی طارمی
  • اتلتیکو مادرید 3-2 سالزبورگ؛ پیروزی ارزشمند با بریس فلیکس
  • مارسی 0-3 منچسترسیتی؛ یک ماموریت انتقام کوچک از فرانسوی ها با طعم صدرنشینی
  • لوکوموتیو مسکو 1-2 بایرن مونیخ؛ شلیک کیمیش، قطار روس را متوقف کرد
  • شاختار دونتسک 0-0 اینتر؛ اوکراینی ها صدر جدول را حفظ کردند

نظر شما