شناسهٔ خبر: 43602208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این تساوی سودمند بود

همه حریفان استقلال خطرناک و باانگیزه‌اند

استقلال دیروز در سومین بازی دوستانه خود با هدایت محمود فکری در برابر تیم شهرداری آستارا به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. تیمی که با برتری در دیدار پلی آف در برابر پاس همدان لیگ یکی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری هنوز ترکیب ثابت تیمش را نشناخته است؛ به این دلیل که دیر به اردوی تیم ملحق شد و از سویی هنوز حضور بازیکنان در اردوی تیم کامل نیست. جدا از شیخ دیاباته که دیروز بر سر اردوی تیم حاضر شد اما تمرین نکرد میلیچ – علی کریمی و محمد نادری در اردوی تیم حضور ندارند و هم چنین سه بازیکن کرونایی تیم غایب هستند. استقلال دیروز با دو ترکیب به میدان رفت تا محمود فکری شناختش از بازیکنان حاضر در اردو کامل تر شود و با توجه به ترافیک بازیکن در خطوط سه گانه ترکیب اصلی تیمش را شناسایی کند. 

 

اگر چه آبی ها با وجود این شرایط در جریان بازی فرصت های خوبی را از دست دادند اما تساوی در برابر شهرداری آستارا از این زاویه برای استقلال سودمند بود که درس های خوبی برای محمود فکری و شاگردانش داشت. شهرداری آستارا تیمی همانند مس رفسنجان؛ اولین حریف رسمی استقلال. این تیم در برابر آبی ها تیم از پیش بازنده نیست. همه تیم ها در برابر استقلال و پرسپولیس سعی خواهند کرد بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند چرا که تنها در این بازی ها هستند که به چشم می آیند. و نکته مهمی که بار دیگر استقلال متوجه آن شد که برای برتری در برابر حریف نباید به نام خود اکتفاء کند و این تلاش بازیکنان در زمین است که نتیجه را رقم خواهد زد. 

 

با تکمیل ترکیب استقلال و هم چنین رها شدن بدن بازیکنان شرایط تیم آبی بهتر خواهد شد اما مبارزه برای قهرمانی در گروی تلاش و سختکوشی است که محمود فکری تلاش کرده در روزهای اخیر آن را به شاگردانش القاء کند. تساوی یک بر یک در برابر شهرداری آستارا بیشتر از آنکه به ضرر استقلال تمام شود به سود این تیم تمام شد چرا که محمود فکری و شاگردانش را متوجه خیلی از واقعیت ها کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما