شناسهٔ خبر: 43601904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نایب رییس مجلس:

وحدت بین کارگزاران نظام و مردم حول محور امامت و ولایت تقویت شود

تهران- ایرنا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز با اشاره به سخنان مکرون در مورد پیامبر رحمت گفت: باید وحدت بین کارگزاران نظام و مردم حول محور امامت و ولایت تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز-چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) به سخنان «امانوئل مکرون» رییس جمهور فرانسه واکنش نشان داد و بیان کرد: وحدت اسلامی آغاز رشد و تعالی مکتب جهان است. عصبانیت  امروز در جهان به ظاهر متمدن نسبت به پیامبر اعظم به خصوص در افراد دو ماهی در غرب نشات گرفته از همین بیداری و وحدت اسلامی است.

 وی افزود: امروز امت اسلامی باید واحد باشند و قدرت عظیمی ایجاد خواهد شد که جهان خواران یاری مقابله با آن را نخواهد داشت ما نیز موظف هستیم در داخل سرزمین خود نمونه عملی این وحدت باشیم و نظامی بر پایه محبت و وحدت بسازیم نه بر پایه خشم و تفرقه و در بین اقوام ، قومیت‌ها ، مذاهب وحدت به وجود آوریم. این وحدت باید بین کارگزاران نظام و مردم حول محور امامت و ولایت تقویت شود.

وی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مردم با تمام وجود آرزومندیم جامعه توحیدی و پر از جامعه محمدی بسازیم. لذا با اخلاص دسته برادران خود را در سایر قوا می فشاریم برای تشکیل چنین جامعه ای به خود ودیگران توصیه می‌کنیم.

 قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه کارهای خوبی در مجلس شورای اسلامی شروع شده است، گفت: اصلاح مجلس، اصلاح نظام سیاسی کشور در دستور کار مجلس قرار گرفته است  و در حوزه اقتصاد و معیشت مردم نمایندگان در کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه مجلس و مرکز پژوهش‌های مجلس تمامی توان خود را بر این امر گذاشته اند. شرایط موجود در شان ملت ایران نیست و باید وضعیت کشور بهبود پیدا کند.

وی افزود: خوشحالم که در اخبار شنیدیم دولت از پیشنهادات سایر قوا استقبال می‌کند. امیدوارم این در عمل محقق شود .طرح اقتصادی در مجلس در دست بررسی است و امروز بحث ارتقاء معیشت مردم در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد. امیدوارم دولت با معرفی کارشناسان مورد اعتماد در جلسات مجلس کمک کند تا طرح‌های تصویب شده با تمام قوا اجرا شود.

نائب رئیس مجلس با نگرانی نسبت به اوضاع بورس بیان داشت: نسبت به وضعیت بورس نگران هستیم. مردم با اعتماد و سخنان دولتمردان سرمایه آینده خود را به بورس آوردند امروز دچار ضرر و زیان شدند لازم است مسئولین مملکت به زودی این وضعیت را سر و سامان دهند و با متخلفین در این حوزه برخورد شود.

نظر شما