شناسهٔ خبر: 43601742 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت در کمیسیون انرژی

علی قورچیان

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب کلیات طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با سرمایه گذاری مردمی در جلسه این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا، در توضیح جلسه روز سه شنبه کمیسیون انرژی، بیان کرد: در این جلسه ابتدا آقای پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود حاضر شده و در خصوص پیشنهادهای کمیسیون اصل نود و تعریف زمینه های همکاری مشترک مطالبی را بیان کردند و قرار شد این مطالب دنبال شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی در ادامه اظهار کرد: بررسی لایحه تعیین تکلیف اموال و تجهیزات آب و فاضلاب برای واگذاری از دیگر دستور کارهای جلسه بود.  لایحه در کمیسیون مطرح شد و نماینده دیوان محاسبات هم حضور داشتند. مقرر شد درخواست تمدید رسیدگی شود و کارگروهی با حضور نماینده دیوان محاسبات و مرکز پژوهش ها و اعضایی از کمیسیون انرژی تشکیل شده و موضوع به صورت دقیق تر بررسی و گزارش نهایی آن کارگروه به منظور تصویب به صحن کمیسیون بیاید.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: بررسی طرح اصلاح موادی از قانون حمایت از صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با سرمایه گذاری مردمی از دیگر دستور کارهای کمیسیون بود. کلیات آن به تصویب رسید و مقرر شد کارگروهی در کمیسیون تشکیل و پیشنهادات را جمع بندی کرده و در دستور کار کمیسیون در هفته آتی قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما