شناسهٔ خبر: 43601738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقال قلیان‌ها از کافه به حیاط منازل

با ممنوع شدن فعالیت کافه‌ها قلیان سرا‌ها به حیاط منازل منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با بیان اینکه در کنترل، مهار و جمع آوری اپیدمی باید همه ارگان‌ها و مردم کمک کنند گفت: متاسفانه عده‌ای با انتقال قلیان‌ها از کافه‌ها به حیاط‌ها و باغات شخصی، در محوطه شخصی اقدام به ارائه قلیان به مشتریان می‌کنند که برای برخورد با اینگونه تهدیدکنندگان سلامت نیازمند احکام قضایی هستیم.

او از تداوم ممنوعیت برگزاری مراسم و جشن در تالار‌ها و باغات خبر داد و گفت: بر تالار‌ها نظارت وجود دارد و در صورت تخلف اقدامات قانونی انجام می‌شود، اما ما ضابط قضایی نیستیم که بتوانیم وارد باغات شویم و جلوی برگزاری مراسم‌ها را بگیریم به همین دلیل از سیستم انتظامی و قضایی انتظار همکاری بیشتری داریم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: پمپ بنزین‌ها، سیستم حمل و نقل، نانوایی‌ها و همچنین مسافران در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضعیف عمل می ‌کنند.

دکتر حمیدرضا مبشری افزود: شبکه بهداشت و درمان به تنهایی نمیتواند با امکانات، منابع و نیروی محدود برای مهار کرونا برنامه ریزی، شناسایی، پیشگیری، درمان، ابلاغ، اجرا و نظارت کند.

انتهای پیام /س

نظر شما