شناسهٔ خبر: 43601441 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با معاون وزیر امور خارجه:

باید با گسترش عدالت و نگاهی نو به اقوام، از ظرفیت همه آنها استفاده کرد

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر استفاده از ظرفیت اقوام، برای رشد توسعه و اقتدار کشور، گفت: ایران متشکل از اقوام مختلف است که عاشق این سرزمین هستند و باید با گسترش رفاه و عدالت و نگاهی نو به اقوام، از ظرفیت همه آنها استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه که قبل از سفر منطقه‌ای وی صورت گرفت، هویت ایران مدرن را مدیون دلیرمردان و شیرزنان آذربایجان دانست و گفت: مردم غیور آذربایجان در انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برای اقتدار و سربلندی ایران عزیز از جان گذشتگی کرده‌اند.

وی با اشاره به بازدید خود از مناطق مرزی خداآفرین، گفت: مرزنشینان این منطقه با وجود خطرات ناشی از جنگ قره‌باغ و اصابت صدها خمپاره و راکت طرف‌های درگیر به نقاط مرزی، اظهار می‌کردند که مدافع امنیت و استقلال ایران هستند و خانه خود را ترک نمی‌کنند.

پورمحمدی با اشاره به مکاتبات خود با وزارت امور خارجه درخصوص امنیت مرزها، گفت: آذربایجان و ارمنستان همسایگان ما هستند و ما با احترام به تمامیت ارضی کشورها، طرفدار حل مسالمت‌آمیز مناقشه قره‌باغ و پایان دادن به اشغال‌گری هستیم و حتماً دستگاه دیپلماسی کشور نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما