شناسهٔ خبر: 43601303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی:

از ظرفیت بخش خصوصی استان در حمایت توسعه ورزش قهرمانی استان بهره گرفته شود

آیین تجهیز 22 خانه ورزش روستایی استان سمنان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور دکتر فخری معاون امور عمرانی استانداری و دکتر مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان؛ منوچهر فخری، در آئین تجهیز خانه های ورزش روستایی در محل سالن ورزشی طالشی شهرستان سمنان با بیان اینکه ورزش باید بصورت منسجم در جامعه باشد و از آن حمایت صورت گیرد، گفت: می توانیم در این صورت شهر سالم و شهروند سالم و جامعه ای سالم داشته باشیم ، لذا خیران باید از ورزش استان حمایت کنند.
وی اذعان داشت : این استان از لحاظ اقتصادی نیز دارای استعداد های بسیاری است اما متاسفانه اقتصاد استان به کمک ورزش نیامده است.
فخری با بیان اینکه استعداد های بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد، گفت: در صورتی که زمینه اعزام تیم های ما به مسابقات فراهم و بتوانیم آنها را حمایت کنیم به واقع شاهد بروز افتخارات و استعداد های خوبی در مسابقات خواهیم بود .
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه ورزش قهرمانی خاطر نشان کرد : خوشبختانه در این استان خیران در زمینه های مختلف کم نیستند و لذا باید از ظرفیت خیران در حوزه ورزش نیز استفاده کرد.
وی افزود: باید مقوله ورزش را در دو بخش قهرمانی و عمومی دید که در زمینه قهرمانی متولی ورزش و جوانان است که باید مسائل را مد نظر خود قرار دهد.
فخری افزود : ای کاش این سازمان، می توانست واژه جوانان خود را تغییر می داد و به طور ویژه ای به جوانان پرداخته می شد که با ادغام تربیت بدنی با جوانان این مهم کمتر دیده شد.
وی گفت : ما در سطح استان سمنان یکی از مهمترین برنامه ریزی هایی که در بدنه شهرداری ها و دهیاری های استان لحاظ می کنیم ورزش همگانی است.
ایشان اظهار داشت : توجه ویژه به ورزش در زمره ارزیابی های ما برای عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها است.
فخری گفت : هرجا و هر مکانی که یک متر به شاخصه ورزشی افزوده شود، یک تخت بیمارستانی از آن ناحیه کاسته خواهد شد .
فخری اضافه کرد : نیاز جامعه ما در حال حاضر در کنار تمام مسائل اقتصادی و سیاسی، ورزش است که همه باید برای آن پای کار بیایند و هر مدیری در هر اداره ای باید خود را مقید به این موضوع بداند.

نظر شما