شناسهٔ خبر: 43600398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دیدار فرمانده مرزبانی و انتظامی گناوه با فرمانده سپاه این شهرستان

فرماندهان مرزبانی و انتظامی گناوه با فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) این شهرستان دیدار کردند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت:: امروز به حول قوه خداوند متعال نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با هم هماهنگ و مقتدرانه در عرصه ماموریت‌ها حضور دارند و خداوند را به واسطه این امنیت باید شاکر باشیم.
سرهنگ شهسوار حاجی پور با تقدیر از دلاور مردان عرصه نظم و امنیت، از تعاملات و همراهی مجموعه ناجا با سپاه در خصوص ارتقاء امنیت مطلوب، تقدیر و تشکر کرد.
حاجی پور  افزود:امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا است وباید همیشه به این مهم توجه داشته باشیم که  خواسته شهدا وحدت و یکپارچگی و متحد بودن باهم و گوش به فرمان ولایت بودن است و امروز این مسیر با جدیت تمام وجود دارد.
فرمانده مرزبانی ودریابانی گناوه گفت:: امروز نیرو‌های مسلح باعث افتخار کشور هستند و در هر حادثه‌ای در کنار مردم بوده و خواهند بود و مردم هم آن‌ها را دوست دارند.
سرهنگ نادر اسدالهی افزود: ما افتخار می‌کنیم که با اتحاد وهمدلی که بین سپاه و نیرو انتظامی و همچنین نیرو‌های دریابانی درسطح کشور وبه تبع ان در استان و شهرستان وجود دارد توانسته ایم ماموریت‌های محوله را به خوبی اجرا نماییم.
فرمانده انتظامی گناوه هم با تبریک اغاز خدمت فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه گفت:: رمز موفقیت ما همدلی و اتحاد با همدیگر بوده است ودراین راه تلاش داریم تا با یکپارچگی دررفع مشکلات در کنار مردم وصدای ان‌ها باشیم.
سرهنگ حسین احمدی ابراز داشت: مودت و ایثار بین نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور ریشه در عاشورای حسینی دارد که در دفاع مقدس تبلور یافت و اکنون نیز تداوم دارد.
انتهای پیام/

نظر شما