شناسهٔ خبر: 43600187 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حمایت از ورزش محلات در دستور کار شهرداری اهواز

پریسا زنگنه منش

شهرداری اهواز توزیع و اهدای ۴۰۰ البسه ورزشی بین تیم های فوتبال محلات اهواز را آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

مراسم اهدای البسه ورزشی به تیم های فوتبال منطقه ۸ اهواز شب گذشته (سه شنبه) با حضور اعضای شورای شهر و مسوولان شهرداری اهواز در مجموعه ورزشی باهنر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز در خصوص این برنامه، اظهار کرد: برنامه انجام شده، آغاز یک حرکت گسترده در حوزه ورزش محلات کلانشهر اهواز است و تصمیم بر این است که به ۴۰۰ تیم فوتبال محلات، البسه ورزشی اهدا کنیم و تا پایان سال یکسری دیگر از البسه بین تیم های فوتبال محلات توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: برای ساماندهی ورزش محلات و اماکن ورزشی که در اختیار شهرداری هستند نیز برنامه‌های ویژه مدنظر است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز گفت: کمک به ورزش محلات، اثرات فرهنگی بسیار خوبی دارد و در این جهت نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین مهران باباپور نایب رئیس شورای شهر اهواز در این مراسم، عنوان کرد: اهمیت رسیدگی به ورزش محلات بر ما پوشیده نیست و این حمایت‌ها کمترین کاری است که می‌توانیم برای ورزشکاران محلات انجام دهیم.

وی افزود: اصلاح و بهسازی سه زمین ورزشی در منطقه کوی مدرس اهواز را نیز در اولویت داریم که امیدوارم تا ۴۰ روز آینده این زمین‌ها در اختیار جوانان این منطقه قرار بگیرند.

انتهای پیام

نظر شما