شناسهٔ خبر: 43600007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

می توانستیم پیروز شویم

زیدان: به تیمم افتخار می کنم، به صعود شک ندارم

زین الدین زیدان از اینکه تیمش توانست بازی 2-0 باخته برابر گلادباخ را مساوی کند، ابراز خوشحالی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در بورسیا پارک و در حالی که تا دقیقه 86 از میزبانش گلادباخ با دو گل عقب بود، بازگشتی باشکوه را رقم زد و توانست در 7 دقیقه کار را به تساوی بکشد. کریم بنزما و کاسیمیرو زنندگان گل رئال بودند. رئال با این یک امتیاز همچنان امیدوار به صعود از گروهش باقی ماند.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« امشب شخصیت رئال را نشان دادیم. شایسته رسیدن به گل تساوی بودیم و حتی باید پیروز می شدیم. از واکنش بازیکنانم و زدن دو گل در دقایق پایانی لذت بردم. این یک امتیاز خیلی مهم برای ما محسوب می شود. واضح است که با یک امتیاز از دو بازی، شرایط مان در گروه کمی سخت است ولی همان شرایط سال گذشته را داریم. بازیکنان تا ثانیه پایانی جنگیدند و با همین روش بازی قطعا صعود خواهیم کرد. اصلا در این شک ندارم.»

 

خستگی بدنی:« باید این مساله را مدیریت کنیم. اصلا وقت استراحت نداریم و طبیعی است که خستگی زیادی به بازیکنان تحمیل می شود. در هر صورت این شرایطی است که داریم و باید قبولش کرد. برای همه تیم ها این قضیه یکسان است.

مشخص است که با این فشردگی بازی ها، سال سختی در پیش داریم. امشب به بازیکنانم افتخار کردم. بازی 2-0 باخته را مساوی کردیم و امتیاز حساسی گرفتیم. شکل بازی ما به گونه ای بود که باید پیروز می شدیم و اینکه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، ناراحت کننده است و یعنی ضعف هایی داشتیم ولی به بازیکنانم افتخار می کنم.»

 

 

 

 

 

سرخیو راموس:« بودن راموس در زمین، یک پوئن مثبت است و همیشه چیزهایی به تیم اضافه می کند. امروز حضور او در خط حمله به ما برای زدن گل تساوی کمک کرد.»

 

هازارد:« امشب برنامه ام در مورد او این بود که در مقطع پایانی بازی وارد میدان شود. الان نمی دانم روند حضور اضافه شدن او به ترکیب ثابت چطور خواهد بود. هر سه روز یک بازی داریم و ببینیم چطور می شود.»

 

 

نظر شما