شناسهٔ خبر: 43599992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

خاطره مدیر مدرسه آیت الله بهاری از آیت الله فاضلیان(ره)/ می خواهم کفش های طلاب را جفت کنم

حوزه/ یک روز که برای ارائه گزارشی از وضعیت‌ حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر محضر آیت الله فاضلیان رسیدم، بعد از ارائه گزارش، موقع خداحافظی گفتند «من از شما خواهشی دارم که شرایطی را فراهم کنید تا خدمت طلاب برسم و کفش های آنها را جفت کنم».

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام علی اصغر زارعی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری شهر بهار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با تسلیت ارتحال آیت الله سیدرضا فاضلیان، اظهار داشت: در مدت چهار سالی که بنده خدمت طلاب حوزه علمیه ملایر بودم مکرر این توفیق حاصل می شد که در محضر آیت الله فاضلیان باشم.

وی افزود: یک روز که جهت ارائه گزارشی از وضعیت‌ حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) ملایر محضر ایشان رسیدم، بعد از ارائه گزارش مفصل از وضعیت حوزه، زمانی که قصد داشتم مرخص شوم ایشان تا مقابل درب بنده را همراهی کردند و موقع خداحافظی گفتند «من از شما یک خواهشی دارم و این که شرایطی را برای بنده فراهم کنید تا خدمت طلاب برسم و کفش های آنها را جفت کنم».

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری با بیان اینکه تصور ‌کردم منظور آیت الله فاضلیان این است که ما در رسیدگی به طلاب کوتاهی نکنیم، خاطر نشان کرد: به ایشان اطمینان دادم که ما در خدمت طلبه ها هستیم و هر موضوع و مسئله ای که باشد کوتاهی نخواهیم کرد، اما پاسخی به بنده دادند که نشان از بزرگی و مقام و معرفت ایشان داشت. گفتند «تعارف نمی‌کنم، می خواهم با این کارم ذخیره‌ای برای قبر و قیامت خود فراهم کنم».

نظر شما