شناسهٔ خبر: 43598752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل :

کمک مؤمنانه| اجرای پویش «نذر هوشمند»

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: پویش نذر هوشمند در قالب نهضت کمک مؤمنانه در استان اردبیل اجرا می‌شود.‌

صاحب‌خبر -

کمک مؤمنانه| اجرای پویش «نذر هوشمند»

به گزارش خبرگزاری  بسیج از اردبیل، شکر عبدی شامگاه امروز در جلسه هماهنگی اجرای پویش نذر هوشمند در اردبیل، اظهار کرد: در قالب نهضت کمک مؤمنانه، پویش نذر هوشمند با هدف تامین تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند، از ۷ آبان ماه مصادف با هفته بسیج دانش‌آموزی در استان شروع و در طول مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه در استان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: این پویش با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست و با محوریت بسیج دانش‌آموزی، بسیج سازندگی و همکاری بسیج فرهنگیان، آموزش و پرورش استان، نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: در پویش نذر هوشمند، خیرین و مردم نوعدوست از طریق کمک‌های نقدی یا اهدای تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند استان کمک می‌کنند.

عبدی با دعوت از عموم مردم خیر و دستگاه‌های ذی‌ربط برای مشارکت در پویش نذر هوشمند، بیان داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده در سطح استان اردبیل قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به نحوه مشارکت مردم خیر و نوعدوست استان، گفت: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ به‌نام «جذب و هدایت کمک‌های مردمی» در نزد شعب بانک انصار استان پرداخت کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خیران همچنین می‌توانند به حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان و دفاتر بسیج سازندگی در سراسر استان مراجعه کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

نظر شما