شناسهٔ خبر: 43597960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خواندنی از ورزش ایران

صاحب‌خبر -


*هاشم صیامی رئیس‌فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت عمل خارپاشنه احسان حدادی در آلمان گفت: عمل حدادی به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا، ۱۰ روز عقب افتاده و باید بماند تا عمل انجام شود و به ایران برگردد.او در پاسخ به این سؤال که مدت اقامت اولیه حدادی چقدر بوده و هزینه‌ طولانی شدن اقامت او با فدراسیون پزشکی ورزشی است؟ بیان کرد: حدادی بعد از مجمع و قبل از اینکه در فدراسیون مستقر شوم به آلمان اعزام شده و دقیقا نمی‌دانم قرار بوده چه مدتی آنجا بماند اما با همکاری و هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون دوومیدانی سعی می‌کنیم هزینه پرداخت شود. مهم این است که عمل به خوبی انجام شود.
*جلسه کمیته فنی رشته‌های روئینگ، آب‌های آرام و پاراکانو با حضور رئیس‌فدراسیون قایقرانی به صورت آنلاین برگزار شد و اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نفرات دعوت‌شونده به تیم ملی را معرفی کردند. با تصمیم کمیته فنی اردوهای تیم ملی از هفته آینده با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک و پارالمپیک آغاز خواهد شد.
*محمد پراش ملی‌پوش اسبق دوچرخه‌سواری ایران دارفانی را وداع گفت. او برادر محمود پراش ملی‌پوش سابق تیم ملی و مربی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران است. محمد پراش همراه براداش پیش از این عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری پیست ایران بودند و در بخش سرعت فعالیت می‌کردند. محمد پراش در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ نیز حضور داشت.
سرویس ورزشی روزنامه کیهان این ضایعه را به خانواده او و جامعه دوچرخه‌سواری تسلیت می‌گوید.
*شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: ادامه دور رفت لیگ برتر مردان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز در تهران و در سه هفته برگزار خواهد شد.

نظر شما