شناسهٔ خبر: 43597952 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* با توجه به حمایت دولت ماکرون بدعهد و خبیث از اهانت‌کنندگان به پیامبر اعظم(ص) انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی فعال‌تر در صحنه حاضر شده و موضع متناسب با سیاست‌های خبیثانه و خصمانه فرانسه بگیرد.
محمدی
* رئیس‌جمهور ملعون فرانسه خیلی راحت توهین به پیامبر اکرم(ص) را توجیه می‌کند. با اینکه جهان اسلام از این کار زشت به خشم آمده ولی دستگاه دیپلماسی دولت آقای روحانی حرکتی نمی‌کند. چرا؟
2878---0914
* اگر مسئولین دولتی واقعا توان مقابله با گرانی افسارگسیخته را ندارند وظایف خود را به قوه قضائیه و مقننه واگذار نمایند. ملت دیگر از این نابسامانی‌ها واقعا خسته شده و بسیاری از اقشار توان اداره کردن زندگی خانواده‌شان را ندارند.
6807---0912
* دلیل افزایش ناگهانی قیمت گوشت، روغن و چند قلم دیگر از ارزاق مورد نیاز زندگی تبلیغات بی‌حساب دولت درباره افزایش حقوق بازنشسته‌هاست. چندین ماه این خبر را در بوق و کرنا کرد در حالی که می‌توانست تدبیر کند و این افزایش را از اول سال به تدریج انجام بدهد.
مهربان
* مدیران و مسئولانی که زندگی کاخ‌نشینی اختیار کرده‌اند و غیر از تغییر نام چند خیابان به نام افراد معلوم‌الحال هنر دیگری ندارند باید هم از مدیریت انقلابی و میدانی ثمربخش دو رئیس قوه قضائیه و مقننه ناراحت و عصبانی بشوند. این جماعت فهمیده‌اند که هرچه زودتر باید کنار بروند فلذا ترک پست و مقام برای آنها سخت شده است.
0054---0916
* هر روز شاهد افسارگسیختگی قیمت‌ها هستیم و امروز اعلام می‌شود که مثلا قیمت گوشت قرمز 30 هزار تومان افزایش یافت! وقتی بررسی می‌شود می‌گویند پای دلالان و واسطه‌ها درمیان است؟! دستگاه‌های عریض و طویل بازرسی، نظارت، اطلاعاتی و... واقعا قادر نیستند این زالوصفتان را شناسایی و با آنها برخورد کنند؟
علیمردانی
* کسانی که با گرفتن فیلم از حادثه‌ای که کم و کیف آن مشخص نیست و هدف آنها نیز برهم زدن امنیت مردم و درگیر کردن آنها با یکدیگر یا نیروهای حافظ امنیت و ناموس کشور است و این عزیزان را با پلیس خبیث شیطان بزرگ مقایسه می‌کنند، باید دستگیر و محاکمه شوند چرا که این طیف به یک فرد و گروه خیانت نمی‌کنند بلکه به امنیت یک ملت خیانت می‌کنند.
5364---0912
* وزیر نفت صرف‌نظر از سایر موارد تنها به خاطر خسارت 144 هزار میلیارد تومانی که به جهت حذف سهمیه‌بندی کارت سوخت به کشور تحمیل کرده است باید از طرف قوه قضائیه و مجلس مورد بازخواست و سوال قرار گیرد. آیا کار خلاف او جز لجبازی چیز دیگری بوده است؟!
3170---0911
* آقای حجاریان تئوریسین اصلاح‌طلبان گفته همه دروغ می‌گویند! ایشان که دروغ نمی‌گوید بگوید چرا او و دوستانش در سال 88 دروغ تقلب را در جامعه راه انداختند و آن فتنه پرخسارت را برای کشور به وجود آوردند.
2907---0912
* در برخی از شهرهای کشور همچنان شاهد اجتماع مردم به مناسبت عروسی یا ترحیم اموات هستیم. اگر نیروی انتظامی قبل از تشکیل این اجتماعات با خانواده‌ها صحبت کرده و ضمن توجیه آنان تضمین لازم را بگیرد شاید خیلی از حوادث تلخ تلفات کرونایی اتفاق نیفتد.
6807---0913
* از حکم دادگاه در مورد محکومیت مدیرعامل آپارات شدیدا حمایت می‌کنیم. متأسفانه در این ولنگاری فرهنگی و عدم نظارت، بسیاری از مطالب مستهجن به خورد جوانان این مرز و بوم داده می‌شد.
زهروی و فرخی
* عده‌ای متمول و قارون‌صفت به زمین‌های روستائیان استان گیلان به ویژه زمین‌های حاشیه جنگل‌ها هجوم آورده و با خرید زمین روستائیان با قیمت بالا، آنها را راهی شهرها می‌کنند. آنان طوری بافت روستا را عوض کرده‌اند که تعداد غیربومی‌ها بیش از تالش‌زبانان شده است! مسئولین امر متوجه این قضایا هستند؟!
8916---0911
 * علم پزشکی مثل علم ریاضی نیست که گفته شود 2×2 می‌شود 4 بلکه یک علم سیال است. لذا ضمن تأکید بر رعایت نکات بهداشتی از ماسک و فاصله اجتماعی، وزارت بهداشت اجازه دهد تا نظرات طب سنتی هم اعمال شود.
نیکنام
* لطفا مسئولین امر در مورد وام ودیعه مسکن و بهانه‌جویی‌های متنوع بانک‌های عامل در پرداخت وام، پیگیری‌های لازم را به عمل آورند. چرا نظارتی بر رفتار سلیقه‌ای بانک‌ها نمی‌شود و برای رفع موانع ایجادشده اقدام موثری نمی‌شود؟ هر روز شاهد شرایط جدید از جانب شعب هستیم. خواهشمندم در این زمینه بررسی‌های میدانی به عمل آید.
3958---0921
* خبرنگار از معاون فنی صندوق بازنشستگان کشوری سؤال می‌کند که آیا کسی در بحث همسان‌سازی از قلم نیفتاده است؟ پاسخ می‌دهد خیر! در حالی که به بیش از 3-4 هزار نفر که فقط هزار نفرشان از شرکت پست هستند و به «خویش‌فرماها» معروفند متأسفانه یک ریال هم اضافه نشده است. آن‌ها از سال 94 نه حق عائله‌مندی دریافت می‌کنند و نه اولاد و نه پاداش پایان سال؟! از مسئولین امر و نمایندگان مجلس درخواست می‌شود مشکل این چند هزار بازنشسته خویش‌فرما را حل کنند.
خان میرزایی
* بازار موتورسیکلت اسفبار شده و قیمت‌ها بی‌رویه سر به فلک می‌ساید. عده‌ای دلال خون مردم را داخل شیشه کرده‌اند. قوه قضائیه باید در این زمینه هم ورود پیدا کند.
8896---0905
* این طور که پیداست طرح محدودیت کرونایی که دولت وضع کرده است فقط برای کارمندان دولت است و شامل امثال ما که در مخابرات مشغول به کار هستیم نمی‌شود! مگر ما کرونا نمی‌گیریم؟ فقط کارمندان دولت باید از کرونا مصون بمانند و 50 درصد سر کار نروند؟ یک تصمیمی هم جهت حفاظت از جان امثال بنده گرفته شود!
7386---021
* جزیره قشم (شهر قشم، شهر درگهان، روستاهای جزیره) پر از اتباع کشور افغانستان شده است و با توجه به تردد آنان بین قشم و افغانستان شاید یکی از علل گسترش ویروس کرونا در این منطقه، همین امر باشد. چرا تدبیری برای اسکان این افراد نمی‌شود؟!
3211---0992
* در وضعیت کرونایی فعلی این دغدغه شدید به‌وجود آمده که دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت به خاطر محرومیت از وسایلی چون کامپیوتر و تلفن‌های همراه مجهز که حاوی امکانات اینترنت است که از تحصیل باز بمانند. امیدواریم مسئولین امر اجازه ندهند حتی یک دانش‌آموز چنین آسیبی ببیند.
6263---0938

نظر شما