شناسهٔ خبر: 43596483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعلام کرد

مخالفت دولت با پیشنهادهای کمیسیون درباره طرح تامین کالاهای اساسی

خدابخشی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح تامین کالاهای اساسی در نشست امروز بررسی و جمع‌بندی نهایی انجام شد و فردا این طرح در صحن علنی مطرح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی طرح تامین کالاهای اساسی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به مخالفت دولت با پیشنهادات مختلفی که از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح شده بود، نهایتا در جلسه امروز به منابع حداقلی اکتفا شد.

خدابخشی تاکید کرد: در این راستا مقرر شد، ۳۰ هزار میلیارد تومان به بند (و) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۹۹ اضافه شود تا جامعه هدف مورد نظر در طرح تامین کالاهای اساسی پوشش داده شوند.

وی اظهار کرد: همچنان طبق مصوبه قبل کمیسیون، ۷ دهک جامعه تحت پوشش طرح قرار گرفته و مبلغ ۱۲۰ هزار و ۶۰ هزار تومان به ترتیب به حساب سرپرستان خانواده‌ها واریز خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: اکنون کارگروهی تشکیل شده تا با بررسی جزئیات این طرح،  تدوین نهایی را انجام دهد و در نهایت طرح در دستور کار صحن علنی فردا قرار بگیرد.

نظر شما