شناسهٔ خبر: 43596429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره اینتر به دنبال رکورد تاریخی کریس رونالدو

امید اول گلزنی اینتر در دیدار امشب مقابل شاختار دونتسک را باید روملو لوکاکو نامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در اولین بازی فصل جدید در لیگ قهرمانان در خانه برابر گلادباخ با نتیجه 2-2 متوقف شد و امشب به دنبال کسب پیروزی مقابل شاختار دونتسک است. اما در این دیدار روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر انگیزه های دیگری نیز دارد. او به دنبال گلزنی در دهمین بازی متوالی در اروپا بوده و قصد دارد رکورد کریستیانو رونالدو، ستاره پرافتخار یوونتوس را از آن خود کند.

 

 

به نظر می رسد لوکاکو امشب مقابل تیم اوکراینی شاختار دونتسک به میدان می رود و او می تواند با زدن یک گل دیگر، به رکورد فوق العاده گلزنی رونالدو در 11 بازی متوالی نزدیک شود. لوکاکو در حال حاضر در همه 9 مسابقه اخیر خود در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان گلزنی کرده است.

 

جالب اینجاست اگر امشب این اتفاق رخ دهد، روملو لوکاکو در دیدار مقابل رئال مادرید می تواند به رکورد گلزنی در 11 دیدار پیاپی دست یابد. خود کریستیانو رونالدو نیز در ترکیب رئال مادرید به این موفقیت رسیده بود و حالا ممکن است هم تیمی های سابق او شاهد شکسته شدن این رکورد در مسابقه هفته آینده باشند. روملو لوکاکو که در آگوست 2019 و با مبلغ 74 میلیون یورو از منچستر یونایتد راهی اینتر شد، در سری آ نیز در پنج بازی موفق به زدن پنج گل شده و در مجموع این فصل هفت گل زده است.

نظر شما