شناسهٔ خبر: 43596423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«پیرلو» در تب و تاب آزمایشگاه تورین و نتیجه قطعی آزمایش کرونای «رونالدو»

تهران- ایرنا- آبی اناری‌ها در حالی خود را برای سفر به تورین و تقابل با یوونتوس مهیا می‌کنند که ال‌کلاسیکو را به رقیب دیرینه باخته‌اند اما بسته به نتیجه آزمایش کرونای «کریستیانو رونالدو» روحیه خواهند گرفت؛ نتیجه‌ای که به گفته سرمربی تورینی‌ها امشب اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یوونتوس برای آنکه بتواند از مرد پرتغالی در دیدار فرداشب (چهارشنبه) استفاده کند، باید نتیجه منفی آزمایش کرونای رونالدو را برای یوفا ارسال کند.

«آندره‌آ پیرلو» در این خصوص گفت: تا چند ساعت دیگر نتیجه قطعی آزمایش رونالدو را دریافت خواهیم کرد. «جورجو کیه لینی» و «متیس دی لیخت» قطعا غایبان بازی فردا هستند با این حال شرایط لئوناردو بونوچی را ارزیابی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: «پائولو دیبالا» کمی خسته است اما این موضوع بعد از حضور فیکس در بازی نخست طبیعی است و هنوز هم زمان برای ریکاوری دارد.

باوجود شکنندگی بارسلونا پس از سه دیدار بدون بد، پیرلو به وضوح اعلام کرد که باشگاه اسپانیایی بازیکنانی دارد که می‌توانند برای یووه مشکلات زیادی ایجاد کنند.

ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا گفت: باوجود چند غایب، بازیکنان بزرگی در بارسلونا حضور دارند. کلید موفقیت ما اشتیاق و اراده است. کار سخت پیش رو داریم اما به همان اندازه زیبا است. رونالدو و «لیونل مسی» برای ۱۵ سال کارهای بزرگی کردند؛ برای نخستین بار به عنوان سرمربی برابر مسی قرار می‌گیرم و در این تقابل با احترامی که شایسته او است، با او برخورد خواهم کرد.

یکی از داستان‌های فرعی جذاب این تقابل، رویارویی «آنسو فاتی» و «دژان کولوسفسکی» است.

پیرلو در این خصوص نیز گفت: کولوسفسکی و فاتی دو بازیکن با آینده‌ای فوق العاده هستند؛ آنها با بزرگ ترین بازیکنان عصر خود بازی می‌کنند و می‌توانند از آنها چیزهای زیادی بیاموزند. آنها شخصیت‌های متفاوتی دارند؛ ما با چهار دفاع بازی خواهیم کرد چون در حال حاضر این تنها گزینه عملی است و در خط هافبک نیز چالشی میان دو تیم فنی ایجاد خواهد شد.

نظر شما