شناسهٔ خبر: 43596164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهانت نشریه فرانسوی بیانگر ناکامی غرب در مقابل اسلام

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) را نشانگر ناکامی غرب در برابر اسلام خواند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  گفت:انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی در دو هفته گذشته خشم جوامع اسلامی را برانگیخته و این گناه نابخشودنی با سخنان «امانوئل ماکرون» در حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده این خشم را دو چندان کرده است.

او افزود: اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام، اهانت به جامعه بشریت و همه انبیاء و کتب آسمانی است و تکرار این عناد و کینه‌ی شرارت‌بار چهره منحوس دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب را بیش از پیش نمایان ساخت.

اوگفت:سناریوی شیطانی اسلام‌ستیزی، اقدامی فریبکارانه و حرکت جاهلانه علیه پیامبر عزیز اسلام (ص) جلوه عقلانیت بشر، به مثابه سلب همه آزادی‌ها و بیانگر ناکامی سیاستمداران دنیای غرب در جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) و دین مبین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این بیانیه تصریح کرد:بدون تردید حامیان اصلی جریان‌های افراطی و تکفیری و سردمداران نظام سلطه و صهیونیست در آینده‌ای نه چندان دور فراتر از تحریم کالا‌های فرانسوی و اعتراضات میدانی، باید در انتظار دریافت پاسخ‌های با صلابت و قاطع از امت اسلامی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما