شناسهٔ خبر: 43595427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نخعی خبر داد:

تشکیل بخش سرداران نویدبخش توسعه بیش از پیش این منطقه نهبندان

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: تشکیل بخش سرداران نویدبخش توسعه بیش از پیش این منطقه مهم و استراتژیک و تسریع در حل مشکلات مردم خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مصطفی نخعی، نماینده مردم نهبندان و سربیشه و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری ارتقاء دهستان عربخانه به بخش خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: قول پیگیری ارتقاء دهستان عربخانه به بخش که از انتظارات بحق چندین ساله مردم سلحشور و انقلابی این خطه بود جز اولویت های کاری بنده از ابتدایی ترین روزهای بعد از انتخابات قرار گرفت و خوشبختانه بعد از پیگیری‌های متعدد از طریق مجموعه وزارت کشور و دیدار با شخص معاون اول محترم رئیس جمهور، در جلسه اخیر هیئت دولت مطرح و به تصویب رسید و ان شاء الله به زودی از طریق وزارت کشور ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد:ضمن تبریک به مردم شهید پرور عربخانه که مهد انسان های بزرگ و سرداران پر افتخار جبهه‌های جنگ حق علیه باطل بوده‌اند، لازم است از همه آنها که برای تحقق این امر مبارک همکاری و تلاش نمودند به خصوص معاون اول محترم ریاست جمهوری جناب اقای جهانگیری، وزیر محترم کشور و جناب آقای معتمدیان استاندار سابق صمیمانه تشکر نمایم.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یادآور شد: قطعا تشکیل بخش سرداران نویدبخش توسعه بیش از پیش این منطقه مهم و استراتژیک و تسریع در حل مشکلات و ایجاد زیرساخت‌های اساسی از جمله آب، راه، ارتباطات و ... خواهد بود./

پایان پیام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یادآور شد: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یادآور شد: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یادآور شد: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس یادآور شد:

نظر شما