شناسهٔ خبر: 43594969 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آندره آ پیرلو: برای بارسلونا و مسی احترام زیادی قائلم؛ کیه لینی و ده لیخت قطعا غایب خواهند بود

علیرضا نجاتی

آندره آ پیرلو معتقد است دیان کولوسفسکی و آنسو فاتی، دو پدیده جوان یوونتوس و بارسلونا می توانند به بازیکنان بسیار بزرگی تبدیل شوند.

صاحب‌خبر -

یوونتوس و بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانتس تورین به مصاف هم می روند. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوونتوس، آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس که روزهای خوبی را سپری می کند، در نشست خبری پیش از دیدار برابر بارسلونا به صحبت پرداخت.

منتظر نتیجه تست کرونای رونالدو هستیم

امروز غروب نتیجه قطعی تست کرونای کریستیانو رونالدو به دست ما می رسد. کیه لینی و ده لیخت قطعا در این بازی غایب خواهند بود. ارتوپد ده لیخت برای بازی کردن او مقابل بارسلونا چراغ سبز نشان نداد اما وضعیت بونوچی برای این مسابقه را بررسی خواهیم کرد. فردا با چهار مدافع بازی خواهیم کرد و این تنها راه حلی است که در دسترس داریم. پائولو دیبالا کمی خسته بود اما پس از انجام اولین بازی به عنوان یار فیکس، این موضوع طبیعی است. دیبالا تا بازی فردا هنوز باید کمی ریکاوری کند. فردا متوجه خواهیم شد که دقیقا کدام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. وستون مک کنی در حال ریکاوری است اما فکر نمی کنم فردا او به عنوان مدافع در ترکیب قرار گیرد. امیدوارم به زودی بتوانیم کل ترکیب را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم به تعادل لازم برسیم.

رونالدو و مسی پانزده سال بزرگ ترین کارها را انجام دادند 

رویارویی با حریفی چون بارسلونا، ما را مجبور می کند تا بازی فوق العاده ای به نمایش بگذاریم. فرصت رویارویی با باشگاه بزرگی را داریم. فردا با احترام لازم مقابل بارسلونا قرار می گیریم، حتی اگر این بازی تعیین کننده نباشد. ما و بارسلونا می خواهیم قدرت خودمان را بسنجیم. بارسلونا علی رغم داشتن چند غایب همچنان بازیکنان بزرگی دارد. ابزارهای ما، انگیزه و اراده هستند؛ بازی سخت اما زیبایی در پیش خواهیم داشت. به مدت پانزده سال، رونالدو و مسی بزرگ ترین کارها را انجام دادند؛ اولین بار است که به عنوان مربی با مسی روبرو می شوم و نهایت احترام را برای او قائلم.

کولوسفسکی و فاتی می توانند از رونالدو و مسی چیزهای زیادی بیاموزند 

کولوسفسکی و فاتی دو بازیکنی هستند که آینده بسیار روشنی در پیش دارند؛ آن ها با بزرگ ترین بازیکنان دوره کنونی هم تیمی هستند و می توانند چیزهای زیادی از آن ها بیاموزند. با این حال ویژگی های این دو بازیکن متفاوت است. دوران بازی من و کومان؟ ما به شیوه متفاوتی ضربه آزاد می زدیم؛ کومان شوت های محکمی می زد اما من به طرز دیگری به توپ ضربه می زدم. 

همچنین بخوانید:

 

نظر شما