شناسهٔ خبر: 43594383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس فدراسیون قایقرانی در جلسه کمیته فنی:

علیرغم همه شرایط، اردوی تیم‌ها برای انتخابی المپیک برگزار می‌کنیم

جلسه کمیته فنی رشته‌های قایقرانی با انتخاب نفرات دعوت‌شونده به اردوی تیم ملی برگزار شد.

صاحب‌خبر -
جلسه کمیته فنی رشته‌های قایقرانی با انتخاب نفرات دعوت‌شونده به اردوی تیم ملی برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسات کمیته فنی رشته‌های روئینگ، آبهای آرام و پاراکانو با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی به صورت آنلاین برگزار شد و اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نفرات دعوت‌شونده به تیم ملی را معرفی کردند.
این جلسات به صورت جداگانه در رشته‌ها برگزار و پس از اخذ نظرات و ارنج مربیان، اعضای کمیته فنی در خصوص نفرات دعوت‌شونده تصمیم‌گیری کردند.
بر این اساس مقرر گردید اردوی تیم ملی در بخش روئینگ مردان، روئینگ بانوان، آبهای آرام مردان، آبهای آرام بانوان و پاراکانو برگزار شود که نفرات دعوت شده پس از صدور بخشنامه در اردو حاضر خواهند شد.
در بخش روئینگ مردان بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی و آریا سلیمان‌پور و در بخش روئینگ بانوان نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی روئینگ هستند.
در پاراکانو شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی، مسعود قیصری، امین آغنده، بهنوش بهروان، رویا سلطانی و سارا عبدالملکی به اردو دعوت خواهند شد.
در کایاک مردان: علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی و امید احمدی و در کایاک بانوان الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی، مهسا آذری انتخاب شدند.
در کانوی مردان محمدنبی رضایی، عرفان زنده‌پی، شاهو ناصری و عادل مجللی و درکانوی بانوان پریسا محمدزاده، زیبا سماک‌حرفه، آتنا رئوفی و هدیه خیرآبادی به اردو دعوت شدند.
این نفرات با صلاحدید کادر فنی و نظر کمیته فنی از شرکت‌کنندگان در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نفراتی که با ارائه مستندات و دلایل موجه در قهرمانی کشور حاضر نبودند، انتخاب شدند.
با تصمیم کمیته فنی اردوهای تیم ملی از هفته آینده با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک و پارالمپیک آغاز خواهد شد.
رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: اردوها از هفته آینده با حداقل نفراتی که با صلاحدید مربیان و کمیته فنی شانس کسب سهمیه دارند برگزار خواهد شد.
علیرضا سهرابیان با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابی المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: بیش از این نمی‌توانیم زمان را از دست دهیم و باید اردوها را آغاز کنیم تا به ورزشکاران آسیبی وارد نشود. البته مهم‌ترین نکته حفظ سلامتی ورزشکاران است که با رعایت کامل شرایط بهداشتی و حضور حداقل نفرات با توجه به امکانات تجهیزاتی و خوابگاهی که داریم اردوها برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از اعضای کمیته فنی می‌خواهم همانطور که نظر آن‌ها معیار تصمیم‌گری نهایی خواهد بود، شرایط را کاملا در نظر بگیرند و با تجربیات و نظراتی که دارند بهترین تصمیم را برای حضور نفرات در تیم ملی بگیرند.
سهرابیان همچنین تاکید کرد: در شرایط خاص فعلی سعی می‌کنیم، منطقی‌ترین تصمیم را بگیریم و بهترین نفرات با کمترین هزینه‌ها و در نظر گرفتن جمیع شرایط برای انتخابی المپیک آماده شوند تا نهایتا بتوانیم نام ایران عزیز را در سربلند نگه داریم.
در این جلسات کمیته فنی که به صورت آنلاین برگزار شد، علیرضا سهرابیان رئیس، کتایون اشرف نائب رئیس بانوان، رضا صابونچی دبیرکل و افشین فرزام و سولماز عباسی مربیان تیم ملی روئینگ، ایرج اقلیمی، مهسا مجللی و ایمان پورعزیز مربیان تیم ملی آبهای آرام، معسود مهدوی‌نیا مربی تیم ملی پاراکانو، عمران پورعسگرپرست، مهسا جاور و عاقل حبیبیان اعضای کمیته فنی روئینگ و محسن میلاد، الیاس اقلیمی و الهه خوارزمی اعضای کمیته فنی آبهای آرام حضور داشتند.

نظر شما