شناسهٔ خبر: 43594356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

هیچ واحد تولیدی تعطیل نیست

باشگاه خبرنگاران

عسگری گفت:دست ما در کمک به واحد‌های تولیدی باز است و در حال حاضر به جز تالار‌ها هیچ واحد‌ی تعطیل نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف،حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در جلسه مقاومت اقتصادی استان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های جهش تولید گفت: براساس تفاهمی که بین استانداری تهران و سازمان برنامه ریزی کشور شده، بهره برداری از ۴۳ پروژه اقتصاد مقاومتی توافق شده است.

وی ادامه داد: مجموعا این پروژه‌ها حدود هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان اعتبار دارد که از تجمیع منابع بخش خصوصی و منابع بخش دولتی است که برای این پروژه‌ها هزینه می‌شود. با بهره برداری از این پروژه‌ها حدود ۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

عسگری با بیان اینکه پروژه‌ها در زمان‌های مختلفی شروع شده اند و پیشرفت آن‌ها نیز متفاوت بوده گفت: نیاز است که ما از ظرفیت کارگروه‌های مختلفی که در اختیار داریم استفاده کنیم تا میزان پیشرفت پروژه‌ها را به صد در صد برسانیم.

وی خاطر نشان کرد:برای این کار از ظرفیت ستاد تسهیل حتما استفاده خواهیم کرد، از منابعی که در تبصره ۱۸ و تسهیلات کرونا و تسهیلات طرح رونق استفاده خواهیم کرد. ما در چند ماه گذشته حدود ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی برای حمایت از واحد‌های تولیدی پرداخت کرده ایم.

وی اظهار کرد:برای سرمایه در گردش واحد‌های صنعتی هزار میلیارد تومان از تبصره ماده ۱۸ پرداخت کرده ایم و ۱۵۰ میلیارد تومان در بخش کشاورزی در سرمایه در گردش کمک کردیم. خوشبختانه دست ما در کمک به واحد‌های تولیدی باز است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های موجود برای کمک به رونق و تولید استفاده کنیم. خوشبختانه در حال حاضر به دلیل کرونا به جز تعطیلی تالارها، هیچ واحد تعطیلی در سطح تهران نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما