شناسهٔ خبر: 43594345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تودیع و معارفه رئیس پلیس فتا کرمانشاه

مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس فتا استان برگزار و سرهنگ "علی عباسی کسانی" به عنوان رئیس جدید پلیس فتا استان کرمانشاه معرفی شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ جمال سلمانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد، گفت: ایشان عرصه فرهنگی را عرصه جهاد می‌دانند و معتقدند اگر از آن غافل شده و نیرو‌های مؤمن و انقلابی میدان را خالی کنند، ضربه خواهیم خورد.

او  ادامه داد: اقدامات و عملکرد پلیس فتا در پیشگیری، آگاه سازی و مبارزه با جرایم فضای سایبری نقش بسیار موثری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در کشور دارد.

سلمانی با بیان اینکه باید وظیفه‌ای که بر عهده ماست و به ما امانت داده شده را به درستی انجام دهیم،بیان کرد: عملکرد پلیس فتا در پیش بینی، پیشگیری، کنترل، شناسایی، مقابله و کشف جرایم فضای مجازی در امنیت فضای سایبری از اهمیت به سزایی برخوردار است.

در پایان این مراسم از زحمات چندین ساله سرهنگ علی کریمی رئیس پلیس سابق فتا استان کرمانشاه که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر و سرهنگ علی عباسی کسانی به عنوان رئیس جدید پلیس فتا استان معرفی شد.

انتهای پیام/ز

نظر شما