شناسهٔ خبر: 43594332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشتی اردبیل ظرفیت صعود به رتبه‌های بالاتر را دارد

گروه استانها-استاندار اردبیل گفت: قطعا با کمک‌ها و حمایت‌های لازم کشتی اردبیل پتانسیل صعود به رتبه‌های بالاتر را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو عصر امروز در دیدار با  رئیس هیات کشتی استان اظهار داشت: هیات فعلی کشتی استان متشکل از نفراتی باانگیزه و کاربلد است و باتوجه به انگیزه و برنامه عملکرد دو ماه اخیر هیات کشتی استان قطعا با کمک‌ها و حمایت‌های لازم پتانسیل صعود به رتبه‌های بالاتر را نیز دارد.

وی با اشاره به حمایت استانداری از مدال‌آوران جهانی این رشته گفت:  کشتی‌گیرانی که در میادین آسیایی و جهانی موفق به کسب رتبه شوند باید حمایت شوند تا در بین علاقمندان به کشتی انگیزه مضاعفی ایجاد شود.

استاندار اردبیل همچنین به اجرای برنامه‌های استعدادیابی در هیات کشتی استان اشاره کرد و افزود: با یک برنامه زمانبندی شده در جهت رسیدن به موفقیت‌های بعدی، برنامه‌های استعدادیابی را در بین علاقمندان به کشتی اجرایی شود.

در این جلسه رئیس هیات کشتی استان اردبیل نیز بیان کرد: در طی دوماه خدمت‌ در جامعه کشتی بعنوان رئیس هیات کشتی بازدیدهای متعددی به جهت ارزیابی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شهرستان‌ها انجام داده‌ایم که ماحصل آن به صورت مکتوب جهت بررسی و مساعدت مسئولان ورزش استان تقدیم استاندار می‌شود.

اقبال  همچنین تصریح کرد: بر طبق آخرین ارزیابی فدراسیون کشتی کشور، استان اردبیل در رتبه 18 قرار دارد که لازم است با حمایت‌های مسئولان این رتبه در سال‌های آتی تک رقمی شود.

انتهای‌پیام/131/ ع

نظر شما