شناسهٔ خبر: 43594299 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سوره هنر | لینک خبر

معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی:

تجاری‌سازی کالاهای فرهنگی با همکاری حوزه هنری انجام می‌شود

ابراهیم نبیونی در بازدید از حوزه هنری گفت: حوزه هنری و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی می‌توانند با همکاری یکدیگر از محصولات فرهنگی حمایت و آنها را به سوی تجاری‌سازی هدایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، ابراهیم نبیونی معاون فناوری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی به دعوت حوزه هنری دیجیتال از بخش‌های گوناگون حوزه هنری بازدید کرد.

نبیونی که در این دیدار تفاهم‌نامه‌ای را با حوزه هنری دیجیتال امضا کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه مردم ما اعمال شده است و برحسب فرمایشات مقام معظم رهبری صنایع و اقتصاد فرهنگی یکی از راه‌های مقابله با این تحریم‌ها است.

وی ادامه داد: ایران پایه‌های اساسی اقتصاد فرهنگی را داد و در این حوزه تنها نیازمند توجه و برنامه‌ریزی است.

حوزه هنری و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی می‌توانند با همکاری یکدیگر از محصولات فرهنگی که در سراسر ایران تولید می‌شود، حمایت و آن را به سمت و سوی تجاری‌سازی هدایت کند.

وی تأکید کرد: میتوانیم با حمایت از محصولات فرهنگی، اقتصاد ایران را از وابستگی به نفت نجات دهیم.

نبیونی ادامه داد: در بسیاری از روستاهای محروم کشور محصولاتی تولید می‌شود که از آنها بی‌خبر هستیم و باید این شناسایی انجام شود. حوزه هنری با توجه به گسترش ارتباطات خود در سراسر کشور می‌تواند ما را در این شناسایی یاری کند. ما ایده‌های شناسایی شده را با آموزش‌ به سوی تجاری‌سازی هدایت خواهیم کرد.

نبیونی در پایان گفت: تفاهم‌نامه‌ای که امروز میان ما با حوزه هنری منعقد شد جهت افزایش همکاری‌ها در مورد موضوعات مشترک کاری است.

انتهای پیام/

نظر شما