شناسهٔ خبر: 43594007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امیدوارم فردا بهترین روز مسی نباشد

پیرلو: هنوز وضعیت رونالدو مشخص نیست

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس مدعی شد هنوز وضعیت کریستیانو رونالدو برای دیدار مقابل بارسلونا معلوم نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی دیگر جواب نهایی تست کرونای رونالدو اعلام می شود و هنوز هم ممکن است ستاره پرتغالی در بازی فردا مقابل بارسلونا قادر به بازی کردن باشد. آندره پیرلو در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط تیمش و آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم توضیحاتی ارائه داد.

 

وضعیت بازیکنان یوونتوس: "عصر امروز نتیجه تست کریستیانو رونالدو مشخص می شود و ما در انتظار نتیجه هستیم. همچنین ما فردا صبح شرایط بازی کردن لئوناردو بونوچی را ارزیابی خواهیم کرد و در مورد ماتیس دی لیخت نیز هنوز مجوز بازی کردن صادر نشده است. بعد از آمدن جواب تست رونالدو تصمیم خواهیم گرفت که چه کاری انجام دهیم. حتی اگر بعد از 15 روز بی تحرکی، شرایط در طول بازی آسان نباشد، ما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم.

 

 

پائولو دیبالا در شرایط خوبی قرار دارد، البته او کمی خسته است، اما وقت آن است که بهبود یافته و فردا شب بهترین بازی خود را برای یوونتوس ارائه دهد. پست دیبالا کمی خاص است، اما او برابر ورونا وظیفه اش را به خوبی انجام داد. دیبالا آزاد است در آن منطقه از زمین حرکت کند و فردا ارزیابی خواهیم کرد که چه کسی در کنار او بازی خواهد کرد. من همیشه با دفاع چهار نفره بازی کرده ام و با توجه به در دسترس بودن چهار مدافع، فردا نیز اتفاق خواهد افتاد."

 

بارسلونا و تقابل فردا شب: "بارسلونا تیم قدرتمندی است که قهرمانان بزرگی را در ترکیب دارد، ما بهترین بازیکنان خود را در ترکیب قرار خواهیم داد تا بتوانیم نمایش خوبی برابر این تیم ارائه دهیم. علی رغم غیبت بازیکنانی چون جرارد پیکه و فیلیپ کوتینیو، مسابقه دشواری در انتظار ما خواهد بود. به ویژه هنگامی که توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم، امیدواریم نمایش خوبی از خود نشان دهیم. رونالد کومان ضربات ایستگاهی را بسیار محکم به سمت دروازه حریفان می نواخت و سبک ایستگاهی زدن من متفاوت بود.

 

 

مسی بخشی از تاریخ فوتبال جهان است. او و رونالدو در 15 سال اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته و با وجود بالا رفتن سن هنوز در اوج هستند. فردا اولین باری است که من به عنوان سرمربی مسی را ملاقات می کنم. من برای مسی احترام زیادی قائلم، اما امیدوارم فردا بهترین روز او نباشد."

 

رویارویی دژان کولوسفسکی و آنسو فاتی: "آنها دو بازیکن با چشم اندازهای متفاوت، اما با آینده ای درخشان هستند. هم کولوسفسکی و هم فاتی در کنار دو بازیکن بزرگ معاصر بازی می کنند و فرصت یادگیری از آنها را دارند."

 

شکست در فینال 2015 در برلین مقابل بارسلونا: "همه دوست دارند دوباره آن بازی تکرار شود، اما آن شب بخشی از گذشته است و در گذشته نیز باقی خواهد بود."

نظر شما