شناسهٔ خبر: 43593559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان: کشف استعداد جوانان کشور نباید ابتر شود

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در کاشان ضمن اشاره به همگامی معاونت علمی ریاست جمهوری با رهبری گفت: کشف استعداد جوانان کشور نباید ابتر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار با معاون علمی ریاست جمهوری، ضمن اشاره به عملکرد موفق معاونت علمی ریاست جمهوری اظهار داشت: یک نوع اکتشافات، اکتشاف مادی است اما معاون علمی ریاست جمهوری اکتشاف نبوغ و استعدادها را دنبال می‌کند و این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی ضمن اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) افزود: امروز انبوهی از نیروهای متخصص و جوان توانستند ظرفیت خود را نشان دهند اما این به معنی تمامیت کشور نیست و اگر این موضوع ادامه پیدا نکند ابتر می‌ماند اما ادامه این مسیر باعث می‌شود تا این موضوع کوثر و ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه کشف استعدادها سعادت می‌خواهد، ابراز داشت: معاونت علمی ریاست جمهوری عملکرد بسیار خوبی داشته و همگام با رهبری اقدام کرده چراکه تکیه امروز رهبر معظم انقلاب بر جوانان است و در موضوع کرونا نیز پیامی خطاب به جوانان ارسال کردند.

وی ضمن اشاره به برپایی رزمایش سراسری کمک مومنانه گفت: امروز نیز اقدامات محله محور در مورد کرونا مد نظر قرار گرفته است و امیدواریم تا برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت پذیرد و از سوی دیگر نیز یاران حضرت مهدی(عج) جوان هستند و این موضوع تاکید بر جوان محور بودن است.

انتهای پیام/801/ش

نظر شما