شناسهٔ خبر: 43592941 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شایق خبر داد:

70 مؤسسه و خانه قرآن یزد در نوبت دریافت تسهیلات کرونا

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات قرآنی استان یزد با اشاره به اینکه بالغ بر 70 درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه کرونا به اتحادیه، ارسال شده است، گفت: با کمبود اعتبار و امتیاز وام به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان مواجه هستیم.

صاحب‌خبر -

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به عملکرد صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه در شش ماه اول سال ۹9 و در ایام کرونایی تصریح کرد: در شش‌ماهه اول سال، بالغ بر 100 فقره تسهیلات کرونا به مؤسسات استان اعطا شده است.

وی با اشاره به افزایش تقاضاها نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه کرونا افزود: هم‌اکنون چیزی بالغ بر 70 درخواست تسهیلات به اتحادیه رسیده است که به دلیل کمبود اعتبار نتواستیم از عهده این درخواست برآییم و با کمبود امتیاز وام 14 میلیارد ریالی برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کرونا مواجه هستیم.

شایق با تأکید بر ضرورت حمایت بیشتر از تشکل‌های قرآنی اظهار کرد: باید از مؤسساتی که به صورت خودجوش در عرصه قرآنی فعالیت می‌کنند، حمایت‌های لازم صورت گیرد تا به تعطیلی کشیده نشوند.  

وی با درخواست از خیرین برای کمک به صندوق قرض‌الحسنه اتحادیه قرآنی یزد گفت: این حمایت در شرایط کرونایی نوعی کمک به اصحاب و فعالان قرآنی است و با کمک به جامعه قرآنی و رفع دغدغه مالی آنان، می‌توان به توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در کشور کمک کرد.

انتهای پیام

نظر شما