شناسهٔ خبر: 43592735 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

آمار روزانه دفن اموات در بهشت زهرا (س)

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران با اشاره به آمار روزانه دفن اموات در آرامستان پایتخت، گفت: سازمان بهشت زهرا (س) آماده ارائه کمک‌های مادی و معنوی به سایر آرامستان‌های کشور است.

صاحب‌خبر -
صراط:
سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در جلسه اتحادیه مدیران عامل آرامستان‌های سراسر کشور اظهارداشت:ما در بهشت زهرای تهران به مردم توصیه کردیم صرفا برای تدفین اموات به آرامستان مراجعه کنند و تا کنون مردم هم همکاری کردند.

به گزارش فارس، وی با اشاره به شرایط فوق قرمز شیوع ویروس کرونا در اکثر کلان شهرها، گفت: توصیه ما در این شرایط به مردم این است که صرفا برای تدفین اموات به آرامستان‌ها بیایند و در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا با مدیریت شهری همکاری کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه به طور متوسط بهشت زهرای تهران روزانه ۲۰۰ متوفی معمولی و تعداد قابل توجهی هم متوفی کرونایی به سازمان بهشت زهرا (س) وارد می‌شود، افزود: اگر در کنار هر متوفی فقط ۱۰ نفر به این سازمان مراجعه کنند عدد بالایی می‌شود. پس این موضوع همکاری و مشارکت شهروندان را طلب می‌کنید.

خال گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) ۲۵۰ روز است که در بحران هستند و تمامی اماکن سازمان بهشت زهرا (س) روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می‌شوند و همچنین دفن اموات کرونایی نیز با رعایت کامل پروتکل‌ها و تکریم حداکثری خانواده‌ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: بهشت زهرا (س) به لحاظ معنوی و مادی در بحران کرونا آماده کمک و ارائه مشاوره لازم به سایر آرامستان‌ها است.

برچسب‌ها:

نظر شما