شناسهٔ خبر: 43592540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کسب جایزه سال بنیاد البرز توسط دانش‌آموز بوشهری

دانش‌آموز بوشهری با قرار گرفتن در میان ۵۱ دانش‌آموز برتر کشور، موفق به کسب جایزه سال بنیاد البرز شد.

صاحب‌خبر -

همایش پنجاه و هشتمین جایزه بنیاد البرز روز سه‌شنبه با حضور حضور ویدئو کنفرانسی از ۲۰ استان در تهران برگزار و از ۵۱ دانش‌آموز برگزیده کشور تقدیر شد که در این میان "اطهر معصومی" دانش‌آموز اهل شهرستان دشتی استان بوشهر برای فعالیت فرهنگی در زمینه قرآن و نهج‌البلاغه موفق به کسب این جایزه شد.

در استان بوشهر این مراسم در سالن جلسات اداره کل اوقاف وامور خیریه استان بوشهر برگزار و جوایز و لوح تقدیر توسط حجت الاسلام اسماعیل پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به خانم اطهر معصومی اهداء شد.

بنیاد البرز از سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعداد ایرانی از طریق اعطای «جوایز بنیاد البرز»، از سوی مرحوم حسینعلی البرز تاسیس و وقف شده‌ و این بنیاد در نیم قرن گذشته تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده‌ است.

جایزه بنیاد البرز در راستای تحقق امینانه نیت واقف در سال‌های اخیر در قالب همایش‌های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسئولان کشوری محقق شده‌است.

گفتنی است در این همایش دانش‌آموزان برگزیده کشور از استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، چهار محال و بختیاری، فارس، مازندران، مرکزی، خراسان جنوبی، شمالی و رضوی، همدان، ایلام، کردستان، یزد، سمنان، تهران، سیستان و لوچستان، آذربایجان غربی، خوزستان، اردبیل، کرمان و اصفهان به شکل ویدئو کنفرانسی تجلیل و جایزه ۵۰ میلیون ریالی و لوح جایزه البرز به آنها اهدا شد.

انتهای پیام 

نظر شما