شناسهٔ خبر: 43592517 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خوان کوادرادو:

جای رونالدو خالی است؛ غیبتش را حس می کنیم

ستاره کلمبیایی یوونتوس معتقد است حضور کریس رونالدو برابر بارسا حیاتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بدون رونالدو تیم دیگری است. تیمی که از سه بازی اخیر خود در غیاب فوق ستاره پرتغالی دو تساوی و یک برد کسب کرده است. دو تساوی برابر کروتونه و ورونا و یک برد در زمین دیناموکیف. رونالدو به دلیل ابتلا به ویروس کرونا هنوز شرایط بازی را ندارد و امروز اگر تستش منفی شود، شاید شانس بازی با بارسا که فردا در آلیانتس تورین خواهد بود را پیدا  کند.

 

 

 

 

خوان کوادرادو در مورد غیبت رونالدو به اسکای اسپورتس گفت:« صادقانه بگویم که جای رونالدو خالی است و غیبتش را حس کرده ایم. برابر ورونا و تیم های دفاعی که بسته بازی می کنند، حضور رونالدو که انگیزه، ذهنیت و سختکوشی بالایی دارد، بسیار می توانست به کمک مان بیاید. او یک قهرمان واقعی است.»

 

 

 

 

کوادرادو ادامه داد:« قطعا به رونالدو برابر بارسا هم نیاز داریم. بارسلونا رقیبی دشوار است و باید برابر چنین حریفانی بازی را از ابتدا با قدرت شروع کنیم و نشان دهیم که یووه چه قدرتی دارد. برابر تیم های قدرتمند باید قدمی رو به جلو برداشت و اشتباه نکرد. باید متحد باشیم تا بتوانیم پیروز شویم. برابر بارسا برای برد وارد زمین می شویم و برای این هدف نیز خودمان را آماده کرده ایم.»

 

 

نظر شما