شناسهٔ خبر: 43592484 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عرشیان خبر داد:

سرقت گوشی همراه و وجه نقد رانندگان ناوگان تاکسیرانی/ شگرد جدید سارقان برای ربودن تلفن همراه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: گوشی تلفن همراه و یا وجه نقد رانندگان ناوگان تاکسیرانی قزوین توسط سارقین حرفه‌ای در چند روز گذشته سرقت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش بی رویه قیمت گوشی تلفن همراه، مدتی است سرقت گوشی‌های تلفن همراه رانندگان تاکسی در تهران افزایش یافته و با توجه وقوع چنین حوادثی در قزوین در روز‌های اخیر، ضروری است رانندگان تاکسی به هیچ وجه به مسافرین ناشناس اعتماد نکرده و تلفن همراه خود را در اختیار آنان قرار ندهند.

وی افزود: این افراد کارتن یا جعبه در بسته‌ای را که درون آن اشیاء بی ارزشی را جاسازی کرده اند به طور امانت نزد رانندگان تاکسی گذاشته و به بهانه این که تلفن خود را جا گذاشته و کار مهمی دارند، گوشی تلفن همراه تاکسیرانان را برای یک تماس تلفنی کوتاه از آنان گرفته و سپس در یک فرصت مناسب از تاکسی پیاده شده و می­‌گریزند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اظهار کرد: از رانندگان ناوگان تاکسیرانی قزوین درخواست داریم که به هیچ عنوان به مسافرین ناشناس اعتماد نکنند و از در اختیار قرار دادن گوشی تلفن همراه و یا وجه نقد به آنان خودداری کنند.

نظر شما