شناسهٔ خبر: 43592366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

تعهد پذیری بیمه سلامت در شرایط کنونی کاری ارزشمند است

استاندار قزوین گفت: تعهد پذیری و پاسخگویی مدیران بیمه سلامت به مردم و عمل کردن به وظایف خود در شرایط کنونی ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین هدایت الله جمالی پوراستاندار قزوین روز سه شنبه به مناسبت هفته بیمه سلامت با حضور در اداره کل بیمه سلامت استان قزوین در دیدار با مدیرکل و معاونان این اداره ضمن تقدیراز تعهد پذیری و پاسخگویی مدیران بیمه سلامت در خصوص بیمه شدگان وشهروندان اظهارداشت: سازمان بیمه سلامت یک نهاد حمایتی است و در زندگی مردم و تامین سلامت آنها تاثیرگذار بوده و خدمات ارزشمندی به بیمه شدگان ارائه کرده است.

وی بیان کرد: خدمات بیمه سلامت در مقایسه با سالهای گذشته بهتر شده و افراد بیشتری را تحت پوشش قرار داده که در این شرایط برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

استاندار قزوین یادآورشد: خوشبختانه اداره بیمه سلامت در استان عملکرد موفقی داشته و ما کمترین شکایت و انتقاد را از این دستگاه اجرایی داشته ایم که نشان می دهد نحوه برخورد و تعامل مدیران و همکاران شما با ارباب رجوع مطلوب بوده است.

جمالی پور اظهارداشت: پرداخت مطالبات موسسات و مراکزدرمانی توسط بیمه سلامت به روزاست و هیچگ ونه نارضایتی ازاین لحاظ نداشتیم و این رویکرد بیانگر تعهد و مسئولیت پذیری همکاران بیمه سلامت در استان قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و صیانت ازحقوق مردم از مطالبات اصلی ما در استان محسوب می شود و در شرایط سخت وظیفه داریم در کنار مردم باشیم تا آرامش جامعه حفظ شود.

در ادامه قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در استان اظهار داشت: طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان به طور کامل اجر ا شده و تمامی پزشکان و داروخانه های طرف قرارداد به سامانه نسخه نویسی الکترونیک متصل شده اند.

بهرامی بیان کرد: خدمات درمانی بیمه سلامت و نسخه نویسی برای بیماران بصورت الکترونیک و بدون استفاده ازدفترچه کاغذی  صورت می گیرد و این روش به کاهش هزینه ها و تسریع در امور منجر شده است.

در این نشست روسای ادارات و کارشناسان بیمه سلامت استان دیدگاهها و مشکلات خود را مطرح کردند و استاندار قزوین برای حل آنها دستور لازم را صادر کرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما