شناسهٔ خبر: 43592323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

یک باند قاچاق مواد مخدر در تویسرکان شناسایی و متلاشی شد

همدان - کشف یک باند قاچاق مواد مخدر در تویسرکان، دستگیری ۳ سارق در ملایر و کشف ۶ فقره انواع سرقت در اسدآباد عناوین اخبار انتظامی همدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف چهار کیلوگرم هروئین توسط کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در یک عملیات ضربتی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان یک باند قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال مواد مخدر به شهرستان تویسرکان را داشتند شناسایی شد.

وی افزود: با هوشمندی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و در یک اقدام عملیاتی و به موقع با همکاری مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان خودروی سواری متهمان در ورودی این شهرستان شناسایی و متوقف شد.

سرهنگ حاجیلویی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو چهار کیلو گرم هروئین کشف و یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۳ سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سه سارق و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع انواع سرقت در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و تلاش شبانه روزی مأموران، ۲ سارق در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه شامل یک جفت پلاک مربوط به یک دستگاه خودروی وانت، ۲۲ سانت مواد مخدر شیشه و یک دستگاه موتور سیکلت هندا ۱۲۵ سی سی پلاک مخدوش کشف شد.

سرهنگ سلگی بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی و تخصصی، به سرقت‌های مختلفی از جمله یک دستگاه موتور سیکلت هندا ۱۲۵، یک دستگاه دوچرخه، ۶ عدد فلش، انواع آچار آلات، کلاه کاسکت، یک دستگاه دوربین عکاسی، تعدادی مدارک هویتی اعتراف کردند.

وی افزود: در مأموریت دیگر و در یک اقدام غافلگیرانه محل اختفای یک سارق تحت تعقیب شناسایی و نامبرده دستگیر شد که در بازجویی‌های تخصصی به سرقت ۶۸ عدد انواع قلم قلم زنی، ۵ عدد چکش قلم زنی، شیرآلات، انواع آچار آلات و ظروف مسی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان دارای سوابق متعددی از جمله سرقت، خرید و فروش مواد مخدر و درگیری بودند که هر سه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۶ فقره انواع سرقت در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد، از دستگیری ۹ سارق و کشف ۶ فقره انواع سرقت در دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ۹ سارق دستگیر و ۶ فقره انواع سرقت شامل سرقت داخل خودرو، کابل و سیم برق و اماکن خصوصی کشف شد.

سرهنگ یاری در ادامه از دستگیری ۱۰ نفر جلبی و معتاد و خرده فروش مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه عملکرد رده‌های تابعه انتظامی شهرستان در این مدت خبر داد و گفت: مقادیری انواع مواد مخدر نیز در این مأموریت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را به سامانه ۱۹۷ اطلاع دهند.

نظر شما