شناسهٔ خبر: 43592061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان:

کمبود اعتبار از موانع اصلی تکمیل باغ‌موزه دفاع‌مقدس است

زنجان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین موانع تکمیل باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان، کمبود اعتبارات در این زمینه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قاسم محمدی ظهر سه شنبه در جلسه تعیین تکلیف زیرساخت‌های پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان که در استانداری زنجان برگزار شد، گفت: یکی از دغدغه‌های امروز باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان زنجان، کمبود اعتبارات است که در این راستا و تا به امروز ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداث این باغ‌موزه جذب شده است.

وی با ابراز تأسف از اینکه علی‌رغم گذشته نزدیک به یک دهه از کلنگ‌زنی پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس استان زنجان، این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده و فقط نیمی از آن محقق شده است، افزود: فارغ از کمبود اعتبارات تخصیصی به این پروژه، همکاری نکردن مسئولان وقت را نیز باید به این عقب‌افتادگی‌های اضافه کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان با یادآوری اینکه شروع مجدد روند اجرایی پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان از سه سال گذشته قوت گرفته است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا فاز اول این پروژه را با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و تخصیص اعتبارات لازم همزمان با برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۶ شهید استان زنجان به بهره‌برداری برسانیم.

مسیح‌الله سلطانی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان باید به عنوان یک مرکز فرهنگی ارزشمند مورد توجه بوده و با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که این پروژه همزمان با برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۶ شهید استان زنجان در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نظر شما