شناسهٔ خبر: 43592008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار خاتم:

آمار مبتلایان به کرونا در خاتم ۳ برابر شد

یزد ـ فرماندار خاتم گفت: وضعیت شهرستان خاتم بحرانی است و آمار مبتلایان به کرونا از ابتدای مهرماه تاکنون سه برابر شده به نحوی که روزانه بین ١۵ تا ٢٠ نفر به آمار مبتلایان افزوده می شود.

صاحب‌خبر -

جواد میربهبودی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایطی که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، آمار روزانه مبتلایان به کرونا در خاتم کمتر از ۱۰ نفر بود، تنها در روز گذشته، تست کرونای ۳۱ نفر مثبت شد.

وی بیان کرد: نگرانی ما بیشتر از افرادی است که کرونا مثبت هستند و بدون علائم یا علائم خفیف قرنطینه خانگی را رعایت نمی‌کنند و از منزل خارج شده و در سطح جامعه در حال تردد هستند.

میربهبودی عنوان کرد: از همه همشهریان خود درخواست می‌کنم برای حفظ سلامتی خانواده و همشهریان خود از منزل خارج نشوند تا بتوانیم از اپیدمی این بیماری جلوگیری و آن را مهار کنیم.

فرماندار خاتم همچنین با اشاره به کمبود اکسیژن در بیمارستان خاتم اظهار داشت: خیران واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان برای تأمین اکسیژن و ارتقای دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان آیت الله خاتمی هرات برای رفاه حال بیماران بستری کرونایی کمک رسانی کردند که شایسته تقدیر است.

به گزارش مهر، شهرستان خاتم با جمعیت حدود ۳۸ هزار نفر در جنوب استان یزد و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

نظر شما